Gelozia - o boala?

Probabil, la toata lumea ajunge acest sentiment - gelozia. Acum, depinde si de felul ei, uneori gelozia devine o boala, as crede eu.
Gelozia intr-o relatie, ca acest tip de gelozie este cel mai des intalnit, daca depaseste bunul simt , se transforma in boala, de ce spun asta?
- sa fi un pic gelos pe partener inseamna ca il iubesti si iti pasa de el
- daca depasesti masura cu gelozia, sa incepi al urmari, sa ii urmaresti telefon, sa vrei sa afli orice face atunci cred ca devine o boala.
Voi ati intalnit persoane care sa sufere de gelozie?
Eu, cel putin am avut o perioada in care ajunsesm sa nu ma mai suport nici eu, nu stiu cum ma suporta sotul :))), daca intarzia putin gata il luam la intrebari; daca vorbea cu vreo fata deja incepeam sa vad ca flirteaza; daca nu raspundea la telefon deja credeam ca il sun vreo amanta si nu raspunde in fata mea; ehhhh si multe alte lucruri minore care eu deja le faceam cat Casa Poporului din gelozie. Apoi incet incet m-am linistit si am revenit pe calea cea buna. Acum sotul este plecat in strainatate la munca, gelozia nu mai face parte din viata mea, cred, ca daca mai eram ca inainte nu faceam fata la aceasta plecare a sotului:))) ; dar acum surpriza vina din partea lui :) dupa 2 luni incepe sa se simta putin nesigur si apar franturi de gelozie din partea lui :) eeee la asta chiar nu ma asteptam :)))