Recomand aparatul de aer condiționat de la Climatico

 Iarna nu-i ca vara, dar nici vara nu-i ca iarna. Șiți și voi asta, nu-i așa? :) Dar, dacă vrem, putem face în casa noastră vara iarnă și iarna vară.
Prefer de 1000 de ori anotimpul rece, cât ar fi de frig mă pot îmbrăca până am o stare de căldură, dar vara pot să stau  și în pielea goală că tot îmi va fi cald.
Anul acesta au fost ploi și o vreme cam rece la începutul verii, dar de vreo 3 săptămâni au început căldurile acelea sufocante care nu te lasă nici să respiri. Cum eram în curățenie generală, m-am gândit că ar fi bine să-mi cumpăr un aparat de aer condiționat și am început căutările pe internet, m-am oprit la  oferte de aparate de la Climatico, asta după ce m-am documentat foarte bine asupra acestei firme.

Climatico Line este o companie care are ca obiect de activitate lucrările de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat (CC4322) și se ocupă atât cu proiectarea, comercializarea și instalarea sistemelor de aer condiționat, încălzire și ventilație pentru locuințe și spații industriale, mentenanța periodică a acestora, asigurarea garanției echipamentelor distribuite cât și service-ul în perioada post-garanție.
 Personalul care efectuează operațiuniile de montaj, service și garanție este calificat în acest sens și are experiență de peste 10 ani în acest domeniu și este pregătit să răspundă nevoilor și cerințelor cele mai exigente.
 Principalul  obiectiv este de a oferi clienților  servicii de înaltă calitate prin garantarea alegerii corecte ale produselor care li se potrivesc, livrarea rapidă, montajul de calitate și nu în ultimul rând - cele mai bune prețuri!
Nu știam, nimic, despre aceste aparate, și am îndrăznit cu o mică reținere, să sun la un număr de telefon de pe site să cer câteva informații utile ( mă gâdeam că voi da peste vreo cucoană care s-a trezit cu fața la cearceaf și îmi va răspunde așa în silă, de îmi va lua pofta de cumpărat). Dar doamna de la celălalt capăt al firului foarte amabilă mi-a explicat în detaliu care sunt avantajele și dezavantajele aparatelor de aer condiționat, nu credeam că îmi vor spune și dezavantaje (  devin dezavantaje numai dacă nu ști să folosești corect aparatul ), iar pentru a fi pe deplin convinsă că voi cumpăra exact ce am nevoie, fără să am ocazia de a transforma avantajele în dezavantaje, doamna m-a intrebat mai multe detalii despre locuința mea, astfel să-mi recomande aparatul potrivit.Mi s-a recomandat  aer condiționat Osaka, nu o să vă plictisesc cu detaliile tehnice ale aparatului, dar o să vă spun numai că este foarte bun ca și preț, are funcții de răcire, ventilație, dezumidificare și de încălzire, filtru anti-alergeni, antibacterian, anti-praf şi dezodorizant. Cum acest aparat are și funcția de încălzire voi scăpa și de soba din cameră care și așa era incomodă, astfel o să-mi măresc spațiul din cameră, voi reduce cheltuielile de cumpărare a lemnelor dar cel mai important e că pot menține căldura constantă intreaga noapte pe timpul rece ( știți că soba face cald de mori la început, apoi temperatura scade ,iar iarna  fiind nevoită să aprind soba cu noaptea în cap pentru a avea căldură când mă trezesc). Aparatul, nu numai, că mă va salva de caniculă pe timpul verii dar mă va încălzi și iarna, cum s-ar zice ,,am împușcat 2 iepuri dintr-un foc,, :)



După câteva zile mi-a fost adus acasă și montat fără probleme, am ales să facă montajul echipa de la Climatico, așa sunt sigură că va fi montat în mod corect și voi beneficia de toate avantajele lui, fără să risc ca vreun amator care se dă mare profesionist să strice sau să facă montarea greșită.

De ce am cumpărat aer condiționat de la Climatico ? Pentru ca numai aici am găsit:
- produse de calitate
- prețuri avantajoase
- echipă de profesioniști
- consiliere în alegerea produselor
- livrare rapidă și în siguranță
- posibilitatea de a cumpăra în rate
- montaj aer condiționat acreditat 
- garanție 3 ani

Voi, cum vă descurcați cu canicula? V-ați gândit să scăpați de ea cu un aparat de aer condiționat de la Climatico? Vă recomnad cu ,, răcoare,, și drag  aceste minunății ca să vă simțiți confortabil, atît vara cât și iarna.