Beneficiile piersicilor asupra organismului



Stiati ca piersicile sunt bogate in betacaroten, fibre,potasiu, fosfor,fier si vitaminele A si C?
Aceste sunt foarte gustoase dar au si cateva beneficii de sanatate asupra organismului nostru:
- Licopenul și luteina din piersici te feresc de degenerarea maculară și de cancer și scad semnficativ riscul de boli cardiocvasculare.
-  Potasiul, fosforul, fierul, vitaminele A și C conținute de piersici  – sunt toate ingrediente cheie ce îmbunătățesc performanța sexuală.
- Potasiul și fibrele conținute de piersici ajută la detoxifierea organismului. Studiile arată că cei care consumă regulat piersici sunt feriți de bolile de rinichi și de riscul de a face ulcer.
-  Deși sunt foarte dulci și gustoase, piersicile te ajută să slăbești. O piersică medie are cam 68 de calorii și niciun strop de grăsime. Încearcă dieta cu piersici. 
-  Piersicile sunt bogate în betacaroten, la fel ca și morcovii, dar au marele avantaj că sunt mult mai gustoase. Betacarotenul ajută la menținerea sănătății ochilor și îmbunătățește circulația sanguină la nivelul întregului corp.

Cateva lucruri foarte importante pe care nu le stiate despre piersici.Asadar, sa trecem la o dieta pe baza de piersici, atat timp cat sunt aduse de la noi, pe perioada verii, nu stiu cat de sanatoase sunt cele din import pe timpul iernii.
Sa aveti pofta!