Un somn placut si cu vise frumoase

Mi se intampla sa visez, de multe ori, cred ca fiecaruia dintre noi ni se intampla sa visam, uneori stim ce am visat iar alte ori ne amintim perfect si visul. Dar oare visele cu ochii deschisi le uitam? Sigur ca nu. Uneori, avem nevoie sa visam cu ochii deschisi si va spun sincer in ultimele 3 luni visez tot mai des in acest mod. De ce?
Sotul meu a plecat in strainatate sa munceasca, eu si copilul de 2 anisori am ramas acasa, la inceput ne-a fost foarte greu la toti 3, treptat am inceput sa ne mai obisnuim, dar asta nu inseamna ca nu ne este greu. Distanta mare ne face sa ne fie un dor teribil de el, de aceea ne place sa visam la el, sa ne inchipuim ca este alaturi de noi, dormim toti trei si totul este bine.
O prietena draga, mi-a recomandat un magazin online cu lenjerii unde ma pot bucura de o frumoasa promotie de vara numita Campania Summer Black Week  de 1+1 GRATIS la lenjeriile care au aceasta inscriptionare pe poza.
Daca ai un blog si vrei sa te inscrii la acest concurs primesti garantat un voucher de 50 lei, trebuie sa scrii un articol despre campanie si sa anunti cat mai multa lume despre oferta de pe site-ul lenjeriipat-outlet.ro
Si asta nu e tot, cei mai buni bloggeri vor fi premiati cu bani cash, asadar haideti sa scrieti si sa ne bucuram de premii si oferte.
Dar cel mai important este ca, Campania Summer Black Week iti ofera sansa de a castiga o vacanta de 7 zile in Grecia, trebuie sa cumperi orice produs aflat in promotia 1+1 Gratis si esti inscris in tragerea la sorti.
Imediat mi-am dat seama ca este o oferta de nerefuzat si am ales cu drag si eu o minunata lenjerie.Am asteptat cu nerabdare sosirea acesteia si sa dormim cu drag pe ea.Poate ne va surade norocul sa castigam si o vacanta in Grecia, cine stie, pana atunci va doresc bafta tuturor.
Visele noastre acum au devenit realitate, visam ca dormim alaturi de taticul nostru, uitam ca suntem despartiti de mii de kilometri.
Va invit cu drag sa va alegeti si voi o lenjerie si sa va bucurati de mega reducerea de sezon.O sa va arat si cateva modele care mi-e mi-au placut.




Si sa nu uit sa va las si lenjeria pe care noi am comandat-o ca sa visam frumos.

Ce spuneti?Va plac? Ce lenjerie ati alege? Va astept cu drag sa-mi spuneti aici in comentarii.
Vise placute in asemenea lenjerii minunate.

Update: 05.09.2014
Stiti ca va spuneam ca astept si eu comanda de lenjerii facuta la Outlet, ieri mi-a venit :). O sa va arat si voua ce lenjerii mi-am cumparat, sunt foarte multumita de ele,le-am testat din toate puncetele de vedere:
- nu se decoloreaza, am spalat o lenjerie si a ramas exact ca inainte.
- materialul este foarte bun, calitate superioara
- modelele sunt foarte frumoase,exact ca in pozele de pe site
- cearceaful de pat este foarte mare 230x250 desi pe site probabil este o eroare de editare de arata ca ar fi de 200x230
- cearceaful de plapuma este de 200x230
Acum va pot spune cu adevarat din toata inima ca nu v-eti regreta cumparand aceste lenjerii. 










Ce spuneti?va plac?