Folie de protectie de la SmartProtection

       Zilele trecute, dupa publicarea articolului meu o domnisoara ma abordeaza ( suparata, nevoie mare) prin mesaj privat ,, Tu ai folosit vreodata aceste produse?De ce le recomanzi? Eu recomand numai ce am testat si stiu ca e bun sau nu. Daca nu le-ai testat de ce sa pacalesti oamenii sa cumpere degeaba? Daca sunt bune spui ca sunt bune, dar daca nu stii despre ele de ce inseli oamenii? Cititorii tai poate iti asculta sfaturile si se pacalesc,tu ce le spui daca apoi te vor trage de maneca? ,, 
Tanara ori era suparata pe mine ori pe viata :) nu stiu, dar m-a pus pe ganduri si am decis sa mai scriu un alt articol in care sa va prezint cu dovezi ca nu mint si vorbesc din proprie experienta despre folia de protectie de la Smart Protection.


Va spuneam zilele trecute ca am primit premiul castigat la Vara bloggerilor, ehhhh, m-am tot invartit eu cu pachetul in mana dar nu aveam curaj sa aplic folia chiar eu pe telefon. Am desfacut curioasa pachetul si am gasit in interior:
- cele 2 folii de protectie SmartProtection, atat pentru display cat si pentru spatele dispozitivului, sunt folii foarte fine si aproape invizibile, desi prima data aveam impresia ca asa sunt ca in poza :) uitasem ca au si suport.


- spray-ul care este ideal pentru o instalare perfecta, este o solutie din apa, alcool si detergent dotata cu pompita pentru o utilizare mai exacta.

- microfibra, care este destul de buna, ma asteptam poate sa fie mai marisoara ( ca dimensiune) dar fiind pentru instalarea pe un telefon este destul de mare. Este foarte delicata si curata foarte bine amprentele si alte urme de pe dispozitive ( eu am pastrat-o si curat zilnic telefonul cu ea).

- cardul Smart Squeege pentru instalare, acesta este foarte util in momentl cand trebuie sa finisam instalarea foliei de protectie, dar despre asta i urmatoarele ce urmeaza ;)

 Pachetul contine toate acestea ajutandu-ne sa facem o instalare chiar la noi acasa, poate mai greu pentru unii ( mai neindemanatici ca mine ) sau destul de usor pentru cei mai indemanatici ;) .
Eu am transpirat numai tinandu-le in mana si nu stiam daca sa ma apuc de treaba ori ba :)))) , sa nu radeti, dar asta e, sunt femeie si sunt emotiva. Intr-un sfarsit mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de treaba, intai am vizualizat clipul de pe site de vreo 2-3 ori si l-am lasat sa ruleze, bineinteles pe repetare continuua. 



Inainte de a incepe procesul propriu-zis de instalare mi-am spalat mainile si am inchis telefonul, am scos si bateria.
1. Am dezlipit folia care era pe telefon si am curatat cu ajutorul microfibrei atat fata cat si spatele telefonului.
2. Am scos foliile de protectie din pachet si le-am asezat orientativ ,sa nu ma chinui cu ele in mana cand trebuie sa le asez definitiv :) am eliminat bucatile mici de la camera si  difuzor.
3. Am luat spray-ul si mi-am pulverizat pe maini solutie, sa nu las amprentele pe folie, am dezlipit folia de pe suport si am pulverizat spray pe partea aderenta ( eu am fost geneoasa si am pulverizat foarte multa solutie, este gresit, trebuie foarte putina, o sa va spun mai jos de ce este gresit si ce am avut de suferit ). Trebuie ca toata suprafata foliei sa fie pulverizata si atentie: NU PULVERIZATI PE DISPOZTIV.
4. Apoi usor am incercat sa pun folia cat mai apoape de pozitia finala,am reusit si asta , iar cu ajutorul cardului am eliminat bulele de aer ramase.Am sters la final cu microfibra pentru a elimina excesul de solutie si gataaaa...era perfect.

Sa fac o paranteza : ) din cauza ,, generozitatii,, mele cu solutia s-au format sub folie multe bule de aer care nu se duceau oricat incercam, nici cu ajutorul cardului de instalare nu se duceau, pana la urma ramaneau mici bobite albe sub folie de parca era praf de var. Eram debusolata si suparata, deja imi ziceam ,, gata, am stricat-o, cine m-a pus sa ma dau eu mare desteapta, nu puteam sa o duc la meserias? Asa imi trebuie daca ma cred grozava . Si am inceput sa plang de ciuda :( . Dupa cateva minute, am zis ca daca tot am stricat-o hai sa mai incerc poate merge curatata cu solutia :) .Am facut aceleasi lucruri de vreo 3 ori si tot nimic, nu intelegeam ce gresesc, ma gandeam ca poate e de vina solutia. Intre timp suna celalalt telefon, cumnata mea, din una in alta ii spun ce am patit si ea imi spune ca poate dau prea multa solutie pe folie si de aici problema cu bobitele ca de var...hmmm, oare? Inchid si trec la calculator, dau iar la filmulet si vad ca domnul respectiv dadea foarte putina solutie pe folie . Bingoooo...asta era de fapt problema:generozitatea mea de dat cu solutie. Am dezlipit-o iar si am dat acum cu mult mai multa solutie de se scurgea ca la ploaie( asta am dat pentru a se curata bobitele acele de care va spuneam) am scuturat-o bine , am sters display-ul cu microfibra si am pus usor folia pe display. De data asta s-a asezat mult mai bine iar cu ajutorul cardului din dotare am eliminat toate bulele de aer si a ramas perfecta :) Wooow...eram super fericita.
 
5. Aceleasi etape le-am urmat si la spatele dispozitivului, de data asta am reusit din prima sa pun folia perfect, fara bule si fara bobite :)

Sa nu faceti greselile mele, dar, daca totusi le faceti, nu va fie teama, eu am re-re-re-reincercat de vreo 5-6 ori si folia a ramas la fel de buna si transparenta. Folia se curata cu ajutorul solutiei si pana la urma va fi perfect asezata iar dispozitivul in siguranta.Nu se va observa pe display, este aproape invizibila, nu deranjeaza cu nimic in folosirea telefonului.





 Din cate se poate observa, folia nu se vede pe telefon, un pic la colturi si la butonul de la meniu :) dar foarte putin, si acele bule vor disparea in 24-48 ore.
Protectie Smart pentru orice dispoztiv: telefon, tableta sau laptop.