QuickMobile aduce iPhone 6 in Romania

Ce sa ne mai mire in ziua de azi? 
Ca unii dintre noi nu avem nici macar o casa cumparata pe numele nostru dar cand apare o noutate in materie de gadget-uri suntem primii sa le achizitionam? Cam asa ceva, ce mai conteaza daca avem ce manca sau unde locui daca putem sa ne mandrim ca avem ultima fita iPhone6, nu? :)


Stateam si urmaream stirile despre lansarea lui iPhone 6 in New York unde erau cozi interminabile in fata magazinului Apple, de parca erau cozile de la noi, la paine pe vremea raposatului :))) ; mai ca-mi venea sa rad cand ma gandeam cum ai nostri compatrioti stau si suspina ca nu reusesc sa-si cumpere aceasta bijutere, ma gandeam ca la noi va mai dura mult si bine pana isi va face simtita prezenta. 
M-am inselat, sotul meu care este mare amator de gadget-uri si stie toate noutatile in aceasta privinta mi-a spus ca deja s-au vandut si la noi aceste bijuterii iPhone6 multumita QuickMobile Romania, primul magazin romanesc care ne-a adus acest gadget fara cozi interminabile si fara prea multa bataie de cap pentru achizitionarea lui.
Iar pentru cei care nu-si permit sa-si cumpere asa ceva, QuickMobile vine cu o surpriza de proportii, un iPhone 6 cadou daca participi la concursul organizat impreuna cu
 Cristian China Birta pe blogul acestuia. Participati la concurs aici si poate va surade norocul ( clar, particip si eu, poate ma loveste pe mine norocul ).

Succes tuturor!!!!