Reduceri la articole vestimentare

Ma bucur tare mult cand vad ca apar reduceri tot mai des, chiar daca nu este vreo sarbatoare sau sunt reduceri numai la articolele vestimentare din sezonul care a trecut. Mi se pare normal si firesc sa avem reduceri mereu :) , si pentru asta ii multumesc magazinului online Sheinside, aici intotdeauna am gasit ce am avut nevoie.
Vara intr-adevar a trecut dar pentru ca tot imi va trebuie si vara viitoare o rochita, de ce sa nu-mi cumpar inca de acum? Mi-a captivat privirea rochita de culoare verde, un model deosebit din voal si foarte vaporoasa, decolteul este format din 2 parti, parte peste parte, sub sani imediat are o centura din dantela, subliniind astfel talia celei care o poarta, iar la gat are un accesoriu colier, asa nu mai avem nevoie de un alt accesoriu.Acum la reducere platim numai 19.83 $.

http://www.sheinside.com/Green-V-Neck-Sleeveless-Lace-Pleated-Chiffon-Dress-p-112273-cat-1727.html?aff_id=1238

http://www.sheinside.com/Green-V-Neck-Sleeveless-Lace-Pleated-Chiffon-Dress-p-112273-cat-1727.html?aff_id=1238

O alta alegere tot din categoria reducerilor este si blazer de culoare alb, foarte elegant si frumos. Este simplu dar creeaza un efect foarte deosebit avand  cele 2 buzunare si manecile  accesorizate cu fermoare. la spate este despicat iar pe dedesupt avem un voal creponat. Il putem purta atat la o fusta, o pereche de pantaloni eleganti cat si la o pereche de jeansi.

http://www.sheinside.com/White-Zipper-Contrast-Pleated-Hem-Crop-Blazer-p-179513-cat-1739.html?aff_id=1238

Si pentru ca toamna si-a intrat in drepturi mi-am ales si un trench coat foarte stilat care ma va proteja de vremea capricioasa, iar tinutele mele vor fi si mai deosebite. Are un pret destul de mic de numai 29.99 $ , prea multe nu are rost sa va mai spun, e destul de convingator daca vedti urmatoare poze :)

http://www.sheinside.com/Apricot-Long-Sleeve-Notch-Lapel-Trench-Coat-p-180911-cat-1735.html?aff_id=1238


Reducerile sunt la foarte multe articole vestimentare, ar trebui sa scriu vreo 50 articole sa vi le prezint pe toate, asadar va invit sa poftiti pe site si sa le descoperiti singuri ;) Spor la cumparaturi!!!

                   
                  

New Markdowns for fashion lovers!

    30% OFF OVER $100

35% OFF OVER $150

40% OFF OVER $200

    Hurry up to start your new purchase on Sheinside!!