Un stil de viata sanatos

 “Evadeaza din cotidian si alege un stil de viata sanatos cu Sportaddict!”

Nu sunt de fel foarte sportiva dar imi place sa arat bine, sa am o silueta de invidiat si un corp tonifiat. Incerc cat pot de mult sa nu sar peste programul de sport de 30 minute dimineata si 30 minute seara.
Pentru ca am probleme cu coloana vertebrala si cu articulatiile ( nu stiu sa va explic in termeni medicali , dar din cate am inteles eu, nu am suficient lichid  sinovial ) nu pot sa fac exercitii foarte complicate si nici care sa presupuna mult efort.


Incerc sa mentin o dieta cat mai echilibrata din fructe, legume si cat mai multe lichide, nu va garnatez ca nu mai scpa si la o shaorma din cand in cand, dar asta foarte rar. Consum foarte multa apa si fac sport 1 ora pe zi divizata in 2 reprize dimineata si seara, alergat pe banda si un pic de aerobic.
Ajutoarele mele de la SportAddict sunt banda de alergat DHS care suporta o greutate de 100 kg si are motor 1.25 CP Viteza: 1 - 12.0km/h Ecran LCD , ma bucura faptul ca se poate regla pe 3 nivele, se pliaza pe cilindru si se transporta foarte usor multumita rotilor de care dispune.
 Ma impulsioneaza si ajuta foarte mult afisarea timpului, vitezei , distaneti parcurse si cel mai important caloriile consumate :) Pentru 30 minute in fiecare dimineata banda de alergat este cea mai buna prietena a mea.

http://www.sportaddict.ro/banda-alergare-dhs-1140v

 Iar pentru seara mi-am rezervat 30 minute de exercitii pe un suport special stepper aerobic antialunecare acesta ma ajuta in efectuarea mai multor exercitii de aerobic.Este usor de reglat printr-un sistem click antialunecare , iar daca cumva locuim la bloc si facem exercitiile mai tarziu sau la o ora nepotrivita, nu este nici o problema pentru ca stepperul aerobic are picioare de cauciuc pentru a diminua zgomotul.


Intr-un ritm stresant de viata este necesar sa ne destindem prin exercitii chiar daca nu avem timp sa mergem la sala de sport, daca ne achizitionam cateva produse pentru exercitii putem foarte bine sa avem propria sala acasa,nu?

Este foarte simplu:
- intri pe site , iti creezi cont, iti alegi produsul pe care il vrei si il adaugi in cos. Daca beneficitai de un cupon cadou il puteti folosi in casuta speciala, ca in imaginea de mai jos:




- poti sa dai comanda: online, telefonic ( 0759.030.782- reţeaua Orange, 0734.451.208 - reţeaua Vodafone) , email sau chiar si pe Yahoo!Messenger.
- plata o poti face: cu cardul, prin virament bancar, prin rate sau cu plata la livrare.
- transportul in 24-48 ore in zilele lucratoare, pentru unele produse transportul este gratuit ( este specificat in dreptul produsului) dar in general costul transportului este calculat de greutatea comenzii.

Si asa arat eu mamica la 29 de ani cu un baietel minunat. Cred ca exercitiile sunt vizibile :)



P.S: URMEAZA BLACK FRIDAY :) NU RATA REDUCERILE

 Aboneaza-te la newsletter pentru a afla ofertele de Black Friday de la Sportaddict!