Cele 7 pacate ale toamnei

Intr-una din zile, ma pregateam sa spal hainele sotului si am gasit in buzunarul de la pantaloni un bilet cu o adresa: ,,Cele 7 pacate ale toamnei ,, si adresa Str. Orzari nr. 3, Sector 2, Bucuresti ( necunoscuta mie)  .... hmmm, deja mi-l inchipuiam cu vreo blonda cu picioare lungi. Asa, deci d-asta imi esti nenicule, stai ca iti arat eu tie. Imi iau repede paltonul si ies in fuga, convinsa ca il voi surprinde pe sotul meu cu blonda. In cateva minute ajung la adresa respectiva, cu inima batand sa-mi sara din piept vad un showroom SevenSins, mai grav, ia luat amantei lenjerie intima? Deja vedeam rosu in fata ochilor. 

Era chiar ziua de Black Friday si aici aveau numeroase reduceri la toate produsele. Nu am putut sa nu-mi imaginez cum blonda isi luase de aici cateva zeci de articole sa-mi innebuneasca sotul si sa-l pastreze langa ea. Imediat m-am gandit ca ar fi bine sa-i dejoc planurile si sa contraatac, dar cum?  La tinute super sexy nu prea ma pricep.
Una dintre fetele de la SevenSins probabil si-a dat seama ca ma aflu in incurcatura si m-a invitat la o cafea in zona pentru relaxare. Foarte amabila mi-a oferit consiliere in ceea ce priveste articolele, ofertele dar si preturile acestora.
Dintre sutele de articole expuse nu stiam ce sa-mi aleg, dupa cateva schimburi de opinii cu ,,domnisoara Sevensins,, mi-am ales 7 tinute pacatoase. De ce 7 tinute pacatoase?In fiecare seara a saptamanii pacatoasa din mine va iesi la suprafata in cate o tinuta provocatoare.


Pacatul nr 1 ,  
Un chemise sexy si elegant confectionat din voal de culoare neagra.  Acesta are insertii de dantela cu model floral in zona bustului, pe abdomen si in partea de jos. Cupele au balene de sustinere iar intre aceste este aplicata o fundita neagra pentru a oferi si mai multa senzualitate. Chilotul string inclus este din acelasi material, adica, voal de culoare negru pentru o tinuta completa.


Pacatul nr 2, 
De data asta am optat pentru un costum cu iz oriental format din bustiera si fusta asimetrica cu chilot string atasat de culoare alb. Provocator dar in acelasi timp inocent, invaluind totul intr-un mister. Poate voi reusi si un dans oriental cu asemenea costumatie.


Pacatul nr 3,
Dupa o noapte orientala poate chiar ar fi binevenita o vacanta,nu? Atunci o ,, plimbare imaginara,, cu avionul langa o stewardesa foarte sexy ar fi acel ceva care va reaprinde scanteia dintre noi. Costumul de stewardesa este compus din 5 piese: corsetul sexy care are atasat portjartierul, este croit in partea de jos tip clos, dintr-un satin de culoare albastra. Pentru ca dispune de un snur partea din spate se poate regla cu ajutorul acestuia iar in partea laterala fermoarul face imbracarea mai usoara. Impreuna cu dresurile pentru portjartier, manusile, esarfa, chilotul tanga si palaria de stewardesa alcatuiesc costumul sexy de stewardesa. 


Pacatul nr 4 
Si pentru ca in excursia imaginara nu a fost tocmai cuminte, este vremea sa-mi dau arama pe fata si sa-l ,,altoiesc,, putin. Politista din mine iese la suprafata cu ajutorul acestui costum sexy format din sase piese din latex:
- rochia sexy de culoare gri cu un decolteu generos 
- jartea cu lanturi
- curea
- cravata
- sapca
- chilot tanga.

Pacatul nr 5,
Oare l-am pedepsit prea tare? Are nevoie de o asistenta? Atunc sa vina,nu? Isi va reveni instant cand ma va vedea imbracata in costumatia asistentei: rochie alba cu fermoar, cu decolteu mai mult decat decent, boneta, chilot string, manusi usor elastice si stetoscopul jucaus.




Deja v-am dezvaluit mai mult de jumatate din cele 7 tinute pacatoase, cred ca ar fi cazul sa va las pentru ultimele 2 tema pentru acasa. Intrati pe SevenSins.ro si spuneti-mi care credeti voi ca sunt tinutele alese de mine.



Cu alegerea tinutelor am uitat complet de ce plecase de acasa, dar ce sa-mi mai aduc aminte? Printre atatea articole minunate si probarea acestora am uitat de sot si de blonda lui. Chiar asa, care blonda? Care sot? :))

P.S: sotul imi lasase intentionat biletul in buzunar, stiindu-ma curioasa si geloasa, acest bilet era de fapt cadoul lui pentru ziua mea care trecuse de 2 zile.