Promovarea este cheia succesului

 Nu sunt adepta promovarilor prin reclame la tv, radio sau pliante. Majoritatea oamenilor nu se uita la publicitate, eu una, cel putin cand dau publicitate in cadrul vreunei emisiuni sau film butonez telecomanda in cautarea altui program. Probabil, asa fac multi dintre noi iar reclamele care se vor a promova un brand nu prea isi ating tinta. Pliantele de asemenea nu-si ating obiectivul, de multe ori cand primesc un pliant il arunc in secunda doi in cosul de gunoi fara sa ma uit macar o data pe el. 


Altfel m-ar atrage un tricou pe care sa-l port iar logul firmei care mi l-a oferit va fi vizibil atat pentru mine cat si pentru  ceilalti care il vor putea vedea de cate ori il port. Vazandu-l mereu iti ramane intiparit in minte, chiar si fara sa vrei. 
Imi aduc aminte ca anul trecut am primit un set de produse promotionale: un carnetel, un pix, o bricheta si o esarfa. Toate erau de la o banca ( nu dau numele, poate nu am voie) si fiindu-mi utile le caram peste tot in geanta. Cei cu care interactionam vedeau logo-ul firmei respective, promovarea avand succes: chiar daca numai eu primisem produsele prin intermediul meu promovarea merge mai departe.

Cei care vor sa se promoveze ar trebui sa investeasca mai degraba in produse promotionale care sa atraga populatia decat sa dea banii pentru reclama la televizor mai degraba ar face tricouri personalizate, pixuri, calendare, breloguri, brichete, umbrele, etc . In comparatie cu televiziunile care cer sume enorme pentru reclama Promotion.eu are preturi foarte atractive iar aici se pot personaliza diferite produse.


Un top al celor mai utile produse promotionale ar fi:
- pixurile, acestea sunt intotdeauna binevenite. Nu stiu daca mi se intampla vreodata sa nu am nevoie zilnic de un pix, fie ca notez ceva fie ca am de completat hartii.
- brichetele, majoritatea oamenilor, fie barbati sau femei sunt fumatori iar bricheta este foarte importanta. 
- umbrelele, pentru umbrele multi oameni si-ar arata recunostinta in sezoanele cu multe ploi. Iar promovarea facuta de folosirea umbrelelor este cu atat mai mare.

Promovarea in mediul online poate fi o alta optiune pentru firmele care doresc sa-si promoveze afacerea. Foarte multi oameni au acces la internet, fie prin intermediul calculatoarelor, a tabletelor sau a telefoanelor iar aceasta forma de promovare ar putea atinge acest scop daca se face intr-un mod cat mai atractiv. Si eu, de exemplu cand vad o reclama deosebita dau clik si ma uit sa vad despre ce este vorba, uneori si cumpar alteori, inchid dupa cateva priviri aruncate pe site-ul respectiv. Dar reclama si-a atins scopul, macar partial in comparatie cu pliantele oferite pe strada pe care le arunc fara sa le citesc.