Cadou de Valentine's Day: un masaj erotic

Nu cred ca avem nevoie de zile speciale pentru a ne declara iubirea fata de partenerii nostri de viata. Dar, pentru ca e mult mai mediatizat decat romantic, am preluat si noi sarbatoarea americanilor Valentine's Day. Se face multa zarva pentru aceasta zi, toata lumea umbla innebunita dupa diverse cadouri si rezervari la cele mai bune restaurante pentru a ii oferi cel mai frumos si romantic moment partenerului. Dar, cred ca atat barbatilor cat si femeilor le-ar placea un cadou mai inedit si mai indraznet, chiar daca nu au curaj sa zica cu ,, voce tare,, . Desi, am evoluat foarte mult inca mai sunt conceptii invechite despre unele subiecte. Stiti, despre saloanele de masaj erotic sunt cam sceptici cate unii dar eu elimin aceasta proasta conceptie :)


masajartemis.ro
                                               Masaj erotic Bucuresti - MasajArtemis

Anul acesta m-am hotarat sa renunt la toate astea si sa-i ofer sotului meu un cadou mai inedit la care nici nu se asteapta sa i-l ofera vreodata in viata: un masaj erotic. Nu va ganditi ca sunt eu maseuoza,nu. M-am documentat si am gasit pe internet informatii despre salonul de masaj erotic ARTEMIS, o locatie selecta si cu personal calificat. Chiar in centrul Bucurestiului gasiti vila Artemis foarte eleganta si putin ascunsa de privirile suspicioasilor. Vila are 3 camere in care sunteti asteptati, alegeti orice camera doriti si in ce culoare o preferati. Aceste trei camere sunt disponibile in culorile: negru, rosu si verde. Personalul salonului este calificat in masaje erotice pentru a oferi placere maxima clientului si pentru a-si dori sa revina iar si iar pentru alte ore de masaj si relaxare totala.
Serviciile oferite sunt destul de atragatoare si sunt pentru orice tip de om: timid, indraznet si foarte indraznet. Dar, nu sunt servicii numai pentru domni ci si pentru doamne, adica cupluri.
Pentru mai multe informatii va invit si pe voi sa accesati site-ul salonului de masaj erotic Artemis si va puteti face programari din timp.

Bineinteles, m-am informat foarte bine si am rasfoit site-ul cateva ore bune pentru a-i oferi sotului o surpriza placuta si pe gustul lui. pana la urma am ales sa fie surpriza comuna :) si am ales ca 2 maseuze sa ne rasfete la hotel si placerea sa fie dubla. Daca tot este ziua indragostitilor atunci sa ne bucuram impreuna,nu? Am facut deja programarea atat la hotel cat si pentru cele 2 maseuze care vor veni special pentru noi la hotel. Imi place acest gen de servicii.
Voi v-ati gandit la ce o sa le oferiti partenerilor de Ziua Indragostitilor?