Dental Praxis - poveste cu final fericit


Cati dintre voi sunteti curajosi atunci cand vine vorba sa mergeti la un stomatolog? Eu, sincer, va spun, ca pana nu demult muream de frica numai gandindu-ma, acum, merg cu inima deschisa la clinica stomatologica Dental Praxis.
Trauma mea privind mersul la stomatolog a inceput inca din copilarie, cred ca abia de aveam 7-8 ani.Dintisorii de lapte mi-au crescut frumos, drepti , la locul lor si nu foarte mari. Era o placere sa zambesc aratandu-mi dintisorii.  Problema a aparut cand am inceput sa-i schimb iar un canin nu a vrut cu niciun chip sa se lase dus, astfel, caninul cel nou a crescut deasupra celui de lapte si asa m-am ales cu un zambet stramb :( . Bunica mea nu concepea sa raman cu dantura urata si mi-a facut programare la o clinica stomatologica .M-a dus la stomatologul ei : un nene in varsta si cam dur, nu stia cum sa se poarte cu copii . Mi-a spus cu duritate ,, deschide gura odata ca nu stau pana diseara dupa tine,,.  Acest lucru m-a marcat si am evitat intodeauna sa merg la dentist. Astfel m-am ,,pricopsit,, cu o carie in molar, netratata s-a facut o mica gaura iar din asta un adevarat crater. Durerile erau insuportabile, pastilele pentru dureri nu-si mai faceau efectul si de nevoie am mers la stomatologul recomandat de colega mea. Era clinica unde mergea de obicei si tot aici si-a facut si implantul dentar cu care se mandreste atat de mult.


Va spun sincer, am pasit cu teama in clinica nestiind daca sa o iau la fuga sau nu. Dar, durerea care imi pulsa pana in creier m-a oprit sa ies pe usa. Am ramas. Cu emotii mi-am asteptat randul, am intrat parca anesteziata in cabinet si m-am asezat pe scaun. Aici am intalnit o doamna tare draguta,  s-a purtat cu mine de parca eram copil ( cred ca mi-a citit teama pe fata) si nici nu mi-am dat seama cand a terminat controlul asupra maselei.Mi-a spus ca nu mai poate salva nimic din masea si imi va face extractia ciotului ramas. Apoi daca vreau si am posibilitatea sa fac un implant dentar.
Nestiind prea mare lucru despre implantul dentar am rugat-o sa-mi explice despre ce este vorba, cat costa si daca doare. 

Implantul dentar nu este ceva foarte complicat, stiu, suna a fi, dar nu e. Acesta este o radacina artificiala confectionata dintr-un material biocompatibil ( precum zirconiu sau titaniu) obtinuta prin cele mai evoulate proceduri de implantologie si se insereaza in testul osos al maxilarului sau mandibulei. Inainte de operatie o sa fiti supusa unor investigatii, pe parcursul acestora medicii folosindu-se de radiografii dentare, masoara tesutul osos ,,primitor,, pentru a determina exact dimensiunile (lungimea si diametrul) si pozitia ideala a implantului dentar. Dupa ce se insereaza radacina artificiala lasam sa se vindece ( depinde de fiecare pacient in parte durata de vindecare) intre 2- 6 luni de zile cand punem si partea coronara , coroana care imita dintele natural. Preturile variaza, in functie de nevoi si de avantaje dumneavoastra alegeti ce va convine mai mult. O sa va arat si o lista cu preturi si tipurile de implanturi. Nu fiti nelinistita, inserarea radacinii artificiale se face sub anestezie locala si nu doare deloc, nici dupa disparitia anesteziei, vor fi cateva mici ,,suparari,, dar suportabile pe care o sa le tineti sub control cu analgezice.


Este foarte important cum iti vorbeste/explica stomatologul. Vizionati acest filmulet si o sa va convingeti ca Dental Praxis este cea mai buna clinica stomatologica din toate punctele de vedere: echipament modern si stomatologi foarte bine instruiti pentru a invinge frica pacientului de a veni la consultatie.





Am iesit incantata de la doamna doctor, fara dureri si hotarata sa revin pentru implantul dentar atat de necesar. Dupa investigatiile necesare am trecut la implantul dentar propriu-zis, nu am simtit absolut nimic fiind sub anestezie iar apoi au fost intr-adevar mici neplaceri ( ca si la oricare alta interventie chirurgicala) dar cu analgezice au fost suportabile. Dupa implantarea radacinii artificiale au mai trecut aproximiativ 4 luni pana mi s-a pus si coroana. La inceput aveam o teama sa nu se intample ceva cu maseluta dar din fericire aceasta teama a disparut dupa putin timp.
Acum, am uitat complet si ma simt foarte bine. Pentru a avea implantul dentar o durata de viata mare pastrez o igiena orala corespunzatoare si merg o data la 6 luni la stomatolog pentru o igienizare profesionala. A trecut 1 an de zile si ma simt perfect, pot spune ca interventia a avut succes de 100%. Zambetul imi este iarasi frumos si merg cu draga inima la stomatolog la fiecare 6 luni.
  
 


Clinica de stomatologie
www.clinica-dentalpraxis.ro


Adr.: Str. Boisoara nr. 10-12, Sect. 6, Bucuresti
Telefon: 021 367 28 28 sau 0765 449 033
E-mail: office@clinica-dentalpraxis.ro


PROGRAM DE LUCRU
Luni-Vineri : 09:00 - 21:00
Sambata : 10:00 - 14:00
Duminica : inchis


P.S: Cum arata inainte un cabinet stomatologic si cum arata  in zilele noastre Dental Praxis.