JustFit - alerg eu sau ma alearga ei?

Miscare, miscare si iar miscare, dar...... stop, m-am saturat. De ce trebuie sa fac mereu miscare? Nu pot sa stau sa lenevesc in pat toata ziua? Cui ii place sa alerge de colo, colo cat e ziua de lunga? As vrea sa stau relaxata si in acelasi timp sa am un corp de vis. Eeeee, hai, lasa, stiu...nu se poate asa ceva. Ma gandesc, in curand, vara imi va bate in geam ( la usa sigur nu raspund)  si cateva sunculite frumos sculptate imi zambesc din oglinda, mi se face rau,pur si simplu. Pentru a nu intra in depresie mi-am organziat programul de ,,recuperare a siluetei,, in 2 pasi cu ajutorul lui JUSTFit:
- Prima data mi-am luat o banda de alergat pentru ca aveam nevoie disperata de ea. Nu-mi place sa merg la alergat in parc unde se uita toata lumea ca la extraterstrii sau fluiera toti pustanii dupa mine. 
Mai bine, alerg la mine, acasa ( fac sport) si ma pot uita in continuare la filmele mele preferate. Neavand spatiu foarte mult banda de alergat electrica Techfit T2000 avand dimensiuni compacte si usor de manevrat este ideala pentru mine. Banda de alergat are structura metalica care suporta pana la 100kg, ofera stabilitate in timpul exercitiilor, motorul de 1.5CP poate accelera banda pana la 12km/h si un sistem de pliere pentru a fi mai usor de depozitat ( ideala, in cazul meu). Ma bucur enorm de tare ca aceasta banda de alergat este potrivita si persoanelor cu probleme articulare, eu am probleme cu memebrele inferioare din perioada liceului ( dar va povestesc alta data). Computerul afiseaza viteza, distanta, timpul, pulsul si caloriile pierdute, astfel putem sa avem o monitorizare mai eficienta.
Puncte ochite,puncte lovite: pierd in greutate, imi tonifiez corpul si ajut la recuperarea sanatatii picioarelor.


- A doua achizitie a fost o coarda de sarit. De fel, sunt cam lenesa ( asa suntem cei din zodia taurului, sau cel putin, imi place sa dau vina pe zodie) si daca banda de alergat este o varianta de sport mai atractiva pentru mine, coarda de sarit deja devine preferata mea.
De mica imi placea sa sar coarda si probabil, de aceea aveam o silueta frumoasa in acele vremuri. Acum, coarda de sarit este din nou prietena mea, facem exercitii impreuna zi de zi. 
Mai bine de 30 minute sar coarda de zici ca-s pe vremea cand purtam doua codite cu pampoane albe, dar numai asa pot sa redobandesc silueta mult visata. La un pret foarte mic aceasta coarda de sarit este foarte utila tuturor, exercitiile sunt usoare si placute( ne gandim la copilarie si totul devine o joaca de copii).

Acum, sa va povestesc despre magazinul JUSTFit de unde mi-am achizitionat aceste 2 minunatii care ma vor ajuta sa revin o persoana zvelta si frumoasa. Aici gasim o gama variata de produse : echipamente, aparate moderne si accesorii pentru fitness si alte sporturi. Eu mi-am ales pentru practicarea a doua sporturi la mine acasa, nu-mi da mana sa merg mereu la sala si nici timp prea mult la dispozitie nu am. Asadar, cine doreste sa-si faca o ,,minisala,, la el in sufragerie o poate face cumparandu-si tot ce ii trebuie de la JUSTFit.