Blogger oficial Vegeta? Da, imi doresc sa devin blogger oficial Vegeta

Imi aduc aminte, de parca, a fost ieri, cum ne pregatea bunica orice mancare si folosea ,,micul ei secret,, Vegeta. Intr-o zi am intrebat-o ce pune din acel pachetel albastru iar ea mi-a raspuns ,, dragoste,, si totul pentru ca mancarea sa fie mai gustoasa. Imi placea tare mult sa-l admir pe bucatarul de pe ambalaj, acel fel incantator in care arata ca totul este bine si cu Vegeta orice mancare prinde gust delicios. 
Cu Vegeta am crescut si acum il folosesc cu drag, mi-a venit randul ca si copilul meu sa ma intrebe ,, ce taci acolo mami,ce pui colo ?,, ( ce faci mami, ce pui acolo? ).

www.facebook.com/VegetaRomania

De ce imi doresc sa devin blogger oficial Vegeta?
Imi vin in minte o multitudine de motive, dar cel mai important ar fi unul mai putin important pentru ceilalti: mandria de a promova Vegeta. Dar, mi-ar placea sa pot gati pentru niste copii mai putin favorizati de soarta si sa le ofer o bucurie. 
Imi doresc sa invat si sa cunosc mai multe despre Vegeta, desi cate stiu imi sunt de ajuns ca sa gatesc zilnic cu acest ingredient minune. De-a lungul timpului ambalajul s-a mai schimbat pe ici, pe colo dar savoarea si aroma pe care o da mancarurilor sunt aceleasi de ani de zile. M-as bucura sa pot avea sansa ca timp de o luna de zile sa fiu blogger-ul oficial Vegeta. Parca, ma si vad exact ca bucatarul dichisit de pe ambalaj dand ok la orice preparat.

Daca si voi va doriti sa participati la aceasta campanie, scrieti repejor un articol de ce va doriti sa deveniti blogger oficial Vegeta si aveti posibilitatea sa castigati acest titlu alaturi de produse Vegeta alaturi de un premiu minunat in bani. 






Daca dragostea trece prin stomac asa cum se zice, atunci cand preparatele au si Vegeta cu siguranta dragostea va creste zilnic.
Nu uitati: Vegeta va ajuta sa aveti cele mai bune preparate.

Foaie verde, frunza lata,
Imi doresc sa fiu bogata,
Nu vreau bani, eu vreau savoare
Sa am la orice mancare,
Tocanita delicioasa,
O ciorbita savuroasa.

Nimic nu ma poate ajuta
Decat plicul de Vegeta,
Plicul albastru, frumos decorat
Ma face sa ma simt ca la doctorat.
Nimic nu intrece gustul Vegeta
Oricat s-ar stradui concurenta.

O mancare delicioasa,
De vrei sa ai pe masa,
Pune un pic de Vegeta,
Si ai castigat boneta. 


Etichete: