Indiferenta, marca Oriflame



Astazi mi s-a intamplat un lucru foarte ciudat si foarte suparator.
In urma cu vreo 6 ani m-am inscris si eu la Oriflame, am facut cateva comenzi , am platit la timp facturile si cand nu am mai realizat comenzi am inchis acest capitol. Asta in 2009, acum suntem in 2015 si ma trezesc ca primesc instiintare de la o firma de recuperari datorii ca am restanta de plata o factura din 29.04.2009 in valoare de 184,56 lei plus penalitati, un total de 228,55 lei. Iar daca nu platesc pana pe 25.06.2015 dosarul meu va fi trimis unui executor sa fiu executata silita si sa-si recupereze banii. 
Cand mi-a adus sotul plicul m-am uitat ciudat, am citit si recitit foaia de 10 ori. Am incercat sa-mi aduc aminte daca cumva lasasem vreo factura neplatita si stiam ca lasasem pe 0 toata afacerea. 
M-am gandit, m-am razgandit intr-un final am vorbit direct la Oriflame si am cerut sa mi se trimita copie dupa factura cu pricina. 
Am primit email cu factura, m-am uitat peste ea si aveam dreptate nu facusem eu comanda. In plus livrarea se facea in Braila pe cand eu stau intr-o localitate de pe langa Braila. Am scris, iarasi, celor de la Oriflame despre problema mea si mi s-a comincat ca livrarea s-a facut la sediu Oriflame din Braila. Deci: NU am luat-o eu aceasta comanda. 

Iarasi, le scriu si despre acest amanunt. Iarasi primesc raspuns: 

,,Buna ziua,

Factura la care faceti referire a fost solicitata cu livrare la un centru de colete, in ceea ce priveste notificarile, acestea au fost transmise catre adresa cu care ati figurat inregistratain baza de date , innainte ca debitul sa fie transmis cate firma de recuperare.
Pentru mai multe informatii cu privire la aceasta comanda va rugam sa luati legatura si cu directorul de retea la care ati figurat inregistrata, respectiv.....,, 

 Am vorbit si cu doamna respectiva si mi-a spus ca trebuie sa-i dau un numar de client sau numele doamnei care m-a inscris ( iar eu nu mai stiu asta din 2009) . Mi-a spus ca nu poate verifica si sa-mi dea cei de la Bucuresti aceste date, si numele celei/celui care a ridicat coletul la centru cand a venit comanda. 

Primesc alt raspuns la fel de ,,multumitor,,:

Codul de consultant se regaseste pe factura atasata pe email in partea din stanga sus, unde vizualizati cumparator numarul, iar sponsorul la care ati firugat inregistrata se numeste Ana Maria Croitoru.
In ceea ce priveste informatii cu privire la datele persoanei care a ridicat coletul, aceste informatii tebuie dezarhivate si pot fi puse la dispozitia organelor abilitate ca urmare a unei solicitari receptionate din partea acestora.

Vorbesc, iarasi, cu doamna de la sediu si imi spune ca a gasit pe fata care m-a inscris dar ca nu mai lucreaza la Oriflame. Cu altceva nu ma poate ajuta, mi-a dat numarul fetei de telefon si s-a spalat pe maini. Sa ma descurc eu cu respectiva doamna.

Sa ma cheme la tribunal. Acolo se vor face toate demersurile si se vor afla vinovatii. Vedem noi, cine pe cine.