Jocuri online cu pisici

Piscutele sunt animalele mele preferate, de mic copil le-am iubit si am avut grija de ele. Se pare ca aceeasi pasiune o are si baietelul meu, adora pisicutele dar pentru ca este mic inca nu intelege ca nu sunt jucarii, ci animalute vii. Mereu am fost atenta sa nu le raneasca, odata l-am gasit ca voia sa ii fac baie iar pisicuta mieuna cu toata puterea. 
Nu as vrea sa inceapa sa le urasca, dar nici sa le raneasca. Cum as putea sa le impac? Simplu. Am descoperit jocuri online cu pisici carora baietelul meu poate sa le faca toate ,,mofturile,,. 



Jocul cu ingrijeste pisica printesa este un joc potrivit si pentru copii, acestia invata sa ingrijeasca o pisicuta, chiar daca va mai face greseli, aceasta nu va fi ranita precum cele reale. Este un joc care ii va insufla dragostea pentru pisici si mai ales, modul cum se ingrijesc pisicile.
Inainte de a il invata cum se joaca, am jucat de cateva ori jocul pentru a ma familiariza intai si apoi sa-l pot indruma pe baietel. 
Pisicuta vine la un centru Spa pentru a se bucura de cele mai bune ingrijiri de care are nevoie. Aici, pisicutei ii facem baie, o parfumam, ii taiem gherutele, ii schimbam culoarea blanitei, ba chiar si codita ii putem schimba si pentru a fi cu adevarat o printesa o accesorizam frumos si modern. 

Nu trebuie sa va faceti griji ca nu va descurcati pe parcursul jocului pentru ca primiti instructiuni despre cum se joaca. Este un joc atractiv si care dezvolta inteligenta copiilor. Dupa cateva jocuri, cu greu m-am dezlipit de calculator sa il las pe baietel :) . M-a cucerit acest joculet cu pisici. 

Incercati acest joc si sa-mi spuneti ce parere aveti, va place sau nu?