Rexona iti ofera prospetime la fiecare miscare

Sa descriu o zi din viata mea? Hmm .... sa aleg una linistita sau una mai nebuna? Nu cred ca ar fi o mare diferenta. O sa va povestesc cum mi-am petrecut ziua de astazi.

Dupa o noapte agitata, din cauza caldurii, am reusit sa adorm foarte tarziu. Cand era somnul mai dulce, aud alarma ceasului care imi da trezirea. Este ora 06:00. Somnoroasa, ma ridic din pat si merg sa-mi fac toaleta, sperand, sa-mi revin dupa dus. Nu prea mi-a reusit. Imi fac cafeaua si printre cateva sorbituri de cafea ma pun la curent cu stirile zilei. Gata cu leneveala, am atatea treburi de facut. Am uitat sa precizez ca stau la curte, va dati seama ca am foarte multa activitate. 


Deci, unde ramasesem? Aaa, da. Mi-am terminat cafeaua si merg sa dau de mancare la pasari, puisori si restul animalelor din curte. Pentru ca nu avem apa curenta trebuie sa scot apa din fantana, aproximativ 10 galeti de apa pentru toate animalele din curte. Nici nu am terminat bine ca il aud pe baietel din pragul usii, ,, mami, vreau laptic,, . Copilului ii este foame si trebuie sa ma ocup de el. Il ajut sa-si faca toaleta( facem dusulet, ne spalam pe dintisori, ne imbracam), apoi ii pregatesc laptele. In 15 minute este gata de iesit la joaca. Pot sa ma apuc sa pregatesc mancarea pentru pranz. Dupa ce am asezat totul la foc, ma gandesc, oare sa fac azi compot pentru iarna din corcodusele culese de sotul meu? Este foarte cald afara, dar trebuie sa fac compotul. Pregatesc borcanele si asez ceaunul la foc, dar am uitat , trebuiesc lemne sa fac focul. Hai, iau cosul si aduc lemnele pentru foc. Fug la mancarica care este pe foc, fug la ceaunul cu compot, ma uit dupa copil, mai beau o gura de apa, deja, simt ca ma ia ameteala. Si, abia este ceasul 12:00. Aoleuuu, deja s-a facut ora pranzului? O iau de la capat cu mancarea si apa pentru animale, servirea pranzului si sa adorm copilul.
Am si eu o ora la dispozitie sa ma relaxez. Dupa, lucrurile reincep ca si de dimineata, pana seara tarziu. Ceea ce imi place cel mai mult este ca dupa o zi atat de agitata, desi este o zi din cele mai linistite, sotul imi spune ca miros a flori de primavara si a multa prospetime. 

Dupa atata alergatura de dimineata pana seara sa miros a flori de primavara si prospetime? Deja, parca, va si vad, ca va umfla rasul, nu?

Sa stiti, ca sotul meu chiar are dreptate: noul Rexona cu MotionSense imi ofera la fiecare miscare protectie antiperspiranta, parfum si prospetime. 
Rexona cu MotionSense este primul deodorant din lume cu microcapsule activate de miscare, ce ofera protectie antiperspiranta eficienta si senzatie de prospetime  intregii zile. MotionSense contine milioane de microcapsule cu parfum ce se sparg de fiecare data cand te misti, eliberand prospetime si parfum placut.

Cu Rexona fac fata tuturor provocarilor, oricand si oriunde.