Gentuta de la Oasap

Astazi, am fost sa ridic un colet de la Oasap venit prin posta vamala. De data aceasta, operatorii erau foarte amabili si mi-au lasat o impresie buna, fata de tura trecuta. Se pare, ca uneori, scandalul are efect asupra lor. 
Dar, sa revin la ale mele treburi. Am facut pe 14 Iulie o comanda la Oasap de o gentuta pe care am prins-o la reducere, din pacate, acum, nu mai este pe stoc. 

Nu ma pricep la review-uri, dar va pot spune ca geanta este mult mai frumoasa in realitate decat in poze, cusaturile sunt perfecte, material foarte bun si isi merita fiecare banut. Nu le am cu outfit-urile, asa ca am sa va las o serie de poze, care surpind geanta din toate unghiurile, astfel, sa va faceti o parere.

Parerea mea:  raportul calitate - pret de nota 10+ .










Ce parere aveti? Va place? Daca imi voi face curaj, voi face si un Outfit( nu prea curand, dar in viitorul apropiat) .