Produse in testare

Astazi, nu prea am chef de nimic :D . Vi se intampla si voua?  Probabil, pentru ca este Sambata si canicula care nu se lasa dusa, ma fac sa lenevesc. 
Totusi, m-am gandit, sa va prezint produsele pe care le-am primit spre testare. La unele, deja, am scris review-urile, iar la celelalte urmeaza, cat de curand.

De la Farmec am primit noua gama Gerovital H3 Derma+ Sun ( detaliiAICI )




Primul produs testat a fost Fluid Protectie solara SPF20 Gerovital H3 Derma+Sun ( review AICI )




Crema de la Nivea cu efect wow a devenit preferata mea pe timpul zilei. Despre ea puteti afla mai multe in review-ul de AICI 





O alta surpriza placuta a venit de la Flormar, cateva produse foarte bune si care m-au cucerit de la prima utilizare. 

Fardul de pleoape Fusion Baked este preferatul meu, review-ul il gasiti AICI 




Mascara Crystal Eyes Double Contact are un efect spectaculos, cel putin, in cazul meu, puteti sa vedeti rezultatul la postarea de AICI


Doua produse pentru ten gras ( sau cu probleme de acnee) de la Pell Amar au ajuns sa-mi faca zilele mai frumoase. 



Dupa ce am vazut ca sunt eficiente am scris si review-ul acestei lotiuni calmante ( tonica antibacteriana) . Detalii AICI 


Uleiul 100% pur de arbore de ceai este foarte eficient si ma bucur ca l-am primit spre testare. 
Detalii AICI 


Gloves in a bottle este foarte utila in orice casa. Detalii AICI



Aloe Vera Pur de la Aubrey Organics este foarte utila si nu trebuie sa lipseasca din nici o casa. Detalii AICI 


CC Cream cu aroma de caise este ideal pentru zilele toride ale verii. Detalii AICI 




Restul sunt in testari si, in curand, voi reveni, cu review-urile fiecarui produs. 
















Ce produse ati testa pana acum? Si, care este parerea voastra despre ele?