Un vis a devenit realitate

Toamna este anotimpul curateniei generale si al schimbarilor, nu? Da, cel putin, in cazul meu. Pentru aceasta toamna, am planuit, din primavara, renovarea casei. Toate bune si frumoase la inceput, dar pana au terminat mesterii lucrarile, am crezut ca voi ceda nervos. In urma cu 2 saptamani, imi venea sa plang. La finalul renovarii, situatia se prezenta cam asa: ferestrele fara perdele si draperii, dormitoarele cu paturile acoperite de panze albe, sufrageria fara pic de suflet, baie rece si neprimitoare, iar bucataria lipsita de viata, totul arata o casa noua, dar pustie. Eram nerabdatoare sa ii dau o nota personala acestei case, dar cu stil si bun gust. 

A fost o adevarata binecuvantare pentru mine lansarea magazinului Alegria Online pe 15 septembrie. Am gasit tot ce aveam nevoie pentru redecorarea casei intr-un singur magazin. Dupa o ,,tura,, prin magazinul virtual, m-am hotarat ca trebuie sa iau camerele casei, pe rand si sa fac listuta cu ce am nevoie pentru fiecare, astfel nu risc, sa omit ceva. Intr-un timp foarte scurt, am reusit, sa comand tot ce aveam nevoie pentru redecorare si la preturi extrem de mici. Casa mea este un adevarat camin: plin de viata si decorat cu stil.

Cazuta pe ganduri, nu-mi dau seama, daca suierul ceainicului se aude de cateva secunde sau de cateva minute. Ma ridic si opresc focul. Iau ceainicul si torn lichidul fierbinte in ceasca mea preferata, adaug o lingurita de zahar si dau sa ies din bucatarie. In treacat, ating scaunul si perna aluneca jos. O ridic si atingerea ei moale imi aduce aminte ca statul pe scaun este o placere. Nu mai este nevoie sa-mi ,,mesteresc,, pernuta pentru scaunul de bucatarie, alegerea perfecta a venit de la Alegria: pernele pentru scaune ofera un plus de confort si design bucatariei mele.


Cu ceasca de ceai fierbinte in mana, trec in sufragerie si ma asez pe fotoliul preferat, privind cu nostalgie, pe fereastra. Fotoliul il am de la bunica mea, dar arata cam jalnic si totusi, nu ma induram sa-l scot din sufragerie. Acum, l-am readus la viata cu o husa noua, culoarea alunei. Bunica ar fi mandra sa-si vada fotoliul atat de aratos, mai ceva, ca in vremurile lui bune.
Privind prin perdeaua de matase, peisajul de afara ma infioara, de placere, dar imi dau seama ca a venit toamna. Soarele de alta data care oferea o caldura insuportabila, acum, abia imi incalzeste bland fata. Copacii cu coroana verde, acum isi scutura vesmantul de frunze ruginii si adie un vanticel de toamna, racoros. Cativa nori incep sa se adune si picaturi de ploaie cad pe covorul de frunze multicolore din gradina mea.  Iubesc acest anotimp si totul pare desprins din poveste, mai ales, cand stau si privesc din confortul casei mele, unde-i cald si frumos. Trag draperiile si ma ridic. Terminand ceaiul, asez ceasca pe masuta si cred ca ar fi bine, sa ma odihnesc, o ora, pana vine copilul de la gradinita. 
Deschid usa dormitorului si vederea patului, imi provoaca o stare de liniste si relaxare. Culorile calde ma atrag ca un magnet catre pat si imi dau o stare de liniste sufleteasca. Dau pilota la o parte si sunt captivata de atingerea matasoasa a lenjeriei de pat. Desi, imi plac lenjeriile colorate si cu diverse imprimeuri, de data asta, am optat pentru o lenjerie din bumbac ranforce 100% fabricata in Turcia, intr-o culoare deschisa, calda si cu imprimeu floral, dar foarte restrans. Cu o asa intampinare, pot sa refuz invitatia unui somn placut si odihnitor? Nu. In cateva minute, somnul ma invaluie si ...... ma trezesc, la insistenta soneriei telefonului, dar odihnita si relaxata.


Dupa un somn atat de placut, pot sa infrunt vremea rece si ploioasa de afara. Nu inainte de a indeparta urmele somnului de frumusete, nu? Apa rece, imediat, ma invioara. Am plecat sa-mi aduc copilul de la gradinita.