Cum sa-ti condimentezi viata de cuplu cu Just4Girls

Un subiect fierbinte si in voga, in aceste vremuri: cum sa-ti condimentezi viata de cuplu. Uneori, chiar, daca exista iubire, timpul petrecut impreuna, oboseala, munca , stresul, etc fac sa apara rutina/monotonia si in viata de cuplu. Nu stiu, daca exista cineva care sa vrea acest lucru, dar aceasta apare fara sa intrebe. Cand nu stii cum sa scapi de aceasta rutina, apar probleme si de cele mai multe ori partenerii aleg calea cea mai usoara: distractia cu alt partener. Nu stiu, daca constientizam sau nu, dar ambii parteneri trebuie sa depuna eforturi pentru a salva o relatie. 

Inca nu am astfel de probleme in viata de cuplu, dar sunt precauta si mi-am luat masuri dinainte. Am renuntat la pijamalele mele de ,,mami,, ( cele care sunt pana la gat si trec de varful degetelor de la picioare) si am ales lenjerie sexy de la Just4Girls pentru a ma bucura de fiecare moment petrecut in dormitor, dar si pentru a ma simti mai increzatoare.
In viata de cuplu trebuie sa fim atente cum ne purtam cu partenerul, dar trebuie sa trecem si de partea cealalta a baricadei. Nu trebuie sa lasam sa apara monotnia. Partenerul nu vrea numai sa ii dam de mancare, sa-i spalam si sa-i crestem copiii, vor si atentie din parte noastra. Trebuie sa-i surprindem in mod placut, cu o cina romantica, mai multa atentie si o lenjerie sexy, iar problemele nu au de ce sa apara. Din cand in cand trebuie sa punem sare si piper intr-o relatie, nu? 
Ca tot veni vorba de picanterii, in curand, soseste Mos Nicolae, deja mi-am pregatit lista de cadouri. Prima pe lista a fost o lenjerie intima provocatoare, dar decenta. Mi-a placut extraordinar de mult modelul mulat si culoarea. Dar, pentru ca vreau ceva mai deosebit mi-am ales si o lenjerie sexy, care sa aduca ,,sarea si piperul,, in viata de cuplu. Un body confectionat din voal fin si dantela cu detalii metalice si din satin. Aceasta lenjerie sexy combina extraordinar de provocator culoarea negru si rosu, dantela brodata cu voalul fin facand-o misterioasa si eleganta. Multumita bretelelor body-ul se muleaza perfect pe corp, iar decoletul indraznet dezvaluie senzualitatea bustului si fundita de satin rosu incununeaza intreaga tinuta. Interesant este ca aceasta lenjerie sexy poate fi purtata cu dresuri, pentru un aspect mult mai provocator si sexy.


Este foarte usor sa dai comanda de lenjerie online, din fata calculatorului si sa soseasca la usa prin curier, nu? 
Spor la cumparaturi si nu uitati ca viata de cuplu trebuie condimentata pentru a nu interveni monotonia.