O noua comanda la Bornpretty

Iata, ca a venit momentul pentru o noua comanda de la Born Pretty. Am mai facut comanda la ei si am fost multumita, mai ales ca au transport gratuit mereu si produse foarte bune si ieftine. V-am povestit despre produse pentru unghii in acest articol , va aduceti aminte, nu?
De data aceasta, am ales, doua produse pentru aranjarea parului si o pereche de cercelusi. 

Daca, vreti sa faceti comanda pe acest site, folositi codul SDGT10 si va bucurati de 10% reducere la comanda voastra. Transportul este gratuit.

Am avut intodeauna probleme cu taparea parului ( acasa) pentru ca am firul de par foarte subtire si moale. Mi-am ales, un accesoriu menit sa ma scuteasca de aceasta problema: buretei pentru volum .  Totul va fi mai simplu si abia astept sa ajunga coletelul, sa ma joc, cu ei.


Tot pentru aranjarea p─ârului mi-am ales si un accesoriu pentru infrumusetarea coafurilor :)  O agrafa cu un model superb de floare pentru a acceosoriza un coc dragut. Am ales modelul #2 .


Si, ultima alegere a fost o pereche de cercei foarte draguti, simpli dar moderni. Cu siguranta vor arata minunat, abia ii astept . Povestim mai mult dupa ce ajung,nu? 


Ce spuneti, va plac alegerile mele? Nu va spun ca am dat numai 8 $ pe toate :D , plus transport gratuit. Cred ca am facut o afacere buna, nu?