Wishlist Banggood


In acest week-end am lenevit: m-am uitat la filme si am ,,cutreierat ,, magazinele online din strainatate. Aceste mici placeri ma relaxeaza mai mult ca orice. De data aceasta am gazit un alt magazin online Banggood sau mai degraba un mini mall online,deoarece la cele mai bune preturi gasim: imbracaminte, incaltaminte, accesorii, electronice, pentru casa si gradina, jucarii, accesorii pentru infrumusetare,etc. Iar cireasa de pe tort este ca au transport gratuit :) ..... nu sunt multe magazine online din strainatate care sa aiba transport gratuit, dar aici avem. O mare mare bila alba din partea mea. 
Este un magazin online foarte bine structurat si putem gasi imediat ceea ce avem nevoie daca cautam in categoria corespunzatoare. 

Bineinteles, nu m-am putut abtine sa nu fac si eu mici cumparaturi. Desi, suntem la sfarsitul lui Ianuarie cred ca acum e momentul potrivit sa cumpar haine din seria de iarna pentru ca au reduceri foarte bune. Am sa va las ce mi-am pus in cos si am cheltuit numai 40$. Cum va spuneam au preturi foarte bune si merita sa cumparam, mai ales ca avem transport gratuit.

Un pulover calduros potrivit pentru iarna, cu un colorit vesel si placut. 



A doua alegere a fost tot un pulover pufos si calduros pentru acest anotimp rece, dar foarte modern. Acesta este pe o parte si pe mana dreapra are o floare ( trandafir) foarte sic care ii da o nota de eleganta puloverului.



Poate o sa credeti ca am dat in mintea copiilor, dar acest articol vestimentar m-a cucerit din prima. Pufos, calduros si mai ales haios. 



Nu puteam sa sar peste ofertele la paltoane, acestea sunt perfecte pentru acest sezon: calduroase, elegante si moderne care pot fi puratate la aproape orice tinuta. 



Nici nu putea sa-mi lipseasca o vseta de balnita foarte moderna si la un pret foarte bun, nu? Ador sa accesorizez tinutele mele cu o vesta de blanita.



Cam acestea sunt alegerile mele de aceasta data, bineinteles, ca m-ai am o lista de dorinte foarte lunga, dar le iau asa treptat. Sper sa va placa alegerile mele, iar daca nu, va invit pe site sa vedeti ce minunatii au la preturi foarte mici.