OOTD - pentru sfarsit de iarna



 Dupa ce am avut luna trecuta probleme cu posta vamala la ridicarea coletului de la SheIn de aceasta data mi-a fost trimis coletul prin curier si in numai 12 zile a si ajuns. Nu trebuie sa va mai spun ca sunt foarte incantata de toate hainutele luate, nu? Aceasta comanda a fost foarte reusita din toate punctele de vedere: am luat marimile potrivite, calitatea materialelor este una superioara si culorile foarte vii. Mai am de realizat doua articole pentru ca astazi va arat numai puloverul si jeansi, mai am sa va arat si vesta, si paltonul.

Mantou scurt:  Bonprix
Pulover:  SheIn
Jeansi:  SheIn
Sneakers: No name






Cum vi se pare tinuta mea? Dar tineti cont ca incerc sa va arat hainutele si sa va spun parerea mea sincera despre fiecare pentru a va ajuta in alegerea hainutelor potrivite, nu un stil anume de a va imbraca pentru ca nu sunt chiar asa mare ,,fashionista,, :)))))