De Dragobete ofera-i partenerului un masaj erotic Bucuresti - MasajArtemis

Mai sunt cateva zile si vine sarbatoarea iubirii, dar a noastra, cea romaneasca Dragobetele. Nu sunt adepta sarbatorilor imprumutate, dar pe ale noastre le sarbatoresc cu mult drag. daca pentru 14 februarie nu i-am pregatit sotului nici o surpriza, de data aceasta pentru Dragobete i-am facut rezervare la un salon de masaj erotic din Bucuresti.  
Probabil, unele dintre voi credeti ca am luat-o razna pentru ca ii ofer sotului un asemenea cadou,nu? Nici, chiar asa. Nu mi se pare ceva aiurea sau deplasat, aceasta este pur si simplu o relaxare si nu trebuie privita ca pe ceva murdar/ciudat. 
Dupa ce m-am hotarat asupra cadoului-surpriza, am inceput cautarile online , aceasta fiind o metoda mult mai simpla si fara bataie de cap. Nu as fi avut rabdare sa intreb prin cunostinte sau sa caut efectiv localurile fizice sa intreb ce si cum la fiecare. Nuuuu. Online rezolv totul mai usor, fara sa fiu privita in vreun mod suspect de catre angajati, etc. Dupa mai multe studii ale unor saloane renumite din capitala m-am oprit la salonul de masaj Artemis. Informatiile pe care le-am aflat in mediul online, de pe site-ul lor, de la clientii care au fost acolo, de pe alte bloguri m-au determinat sa ma opresc la ei. 
Clar, inainte de a face aceasta rezervare m-am documentat foarte bine in ce constau serviciile acestui salon de masaj erotic, ce tarife au si daca au conditii de calitate ( ma refer sa nu fie vreun bordel sub acoperire, si nu este cazul la ei). Nu am gasit niciun defect salonului, acestia sunt foarte seriosi, au maseuze profesioniste si preturi acceptabile.  


Nici nu am sarit calul alegand vreun serviciu mai ,,pompos,, pentru ca nu dispun nici de foarte multi bani si nici nu vreau sa-mi tentez sotul prea mult. :))) Am ales un masaj erotic clasic, topless pentru 60 minute cu numai 200 lei. Astfel sotul meu se va rasfata dupa zilele de munca istovitoare, problemele cotidiene si cu siguranta imi va fi recunoscator. Surpriza mea va fi una de proportii. Si, pentru ca pot sa aleg ce maseuza doresc, am ales o fata foarte stilata si anume pe Kitty. Aceasta este o fata blonda si ceea ce mi-a placut ( m-a convins) a fost ca pozele ei de prezentare dupa site nu sunt indecente sau nud ca la celelalte fete. Asta imi demonstreaza ca este o fata cu bun simt si profesionista. Ca si locatie am preferat sa mearga la salon, nu la un hotel si ora fixata a fost ora 18. Ma bucur ca surpriza mea este gata. Ramane de vazut ce va spune sotul la aflarea ei. 
Aaaaa, am uitat sa va spun ca i-am spus ca avem amandoi programare la salon de masaj, nu doar el. Cand va merge acolo angajatele ii vor spunde despre surpiza mea. 

Update: 24.02.2016 

Astazi sotul meu a avut parte de cea mai frumoasa si relaxanta experienta la un masaj erotic din Bucuresti - MasajArtemis. Nu trebuie sa va spun cat de incantat a fost de surpriza mea si ca ia fost oferit un masaj de calitate si profesionist. 

Pentru contact:

Adresa: Str. Costache Negri, Nr. 18, Sector 5, Bucuresti, Romania
Reper: Zona Cotroceni - Piata Operei

Telefon programari: 0727 861 111 
Telefon angajari: 0732 855 488
E-mail: artemis.masaj@gmail.com