Cumparaturile din luna Mai

Daca in luna Aprilie am stat departe de magazinele online, in aceasta luna am recuperat :)) O sa va arat ce mi-am comandat de pe site-urile straine si abia astept sa soseasca coletele, unul cate unul. :)

De la SheIn mi-am cumparat doua rochite:

Rochie rosie


Rochie cu print floral


De la Romwe mi-am ales o pereche de jeansi, desi mai am vreo 10 perechi de jeansi :)))

Jeansi taiati



De la Dresslink mi-am cumparat un accesoriu pentru par, un colier si doua rochii. 

Accesoriul pentru par 


Colier 


Prima rochie



A doua rochie


De la Banggood mi-am ales cateva produse foarte frumoase si ieftine. Sper sa nu ma dezamagaeasca nici de data aceasta si sa fi facut cele mai bune alegeri.

O pereche de pantaloni scurti 


Maieu cu dantela



Maieu din dantela



Salopeta scurta in dungi


Iar ultima comanda a fost facuta la CNDirect cu cele ami multe produse. Mi-am ales lucruri foarte frumoase si abia astept sa soseasca coletul.

Sacou cu dantela


Tricou elegant



Colanti trei sferturi


Ceas



Portofel


Ce spuneti de alegerile mele? Va plac? Care dintre produsele comandate va place mai mult?