Accesorii de la CNDirect: ceas si portofel





Ince sa fac o pasiune pentru ceasurile de mana :) Deja asta e al treilea si deja am pus ochii pe altul de la +CNDirect .com  . In coletul primit saptamana trecuta va spuneam ca mi-am comandat si un ceas si un portofel. Amandoua imi plac foarte mult si, desi au preturi fooooarte mici sunt de calitate foarte buna. Portofelul l-am ales roz pentru ca arata foarte colorat pe site ( asa este si in realitate, foarte frumos), incapator (are 4 compartimente dintre care 1 este prevazut cu fermoar, 4 compartimente pentru card si 1 compartiment prevazut cu ,,ferestra,, - acolo o sa-mi pun o poza cu familia) si este dintr-o imitatie de piele foarte buna. Ceea ce imi place si mai mult este ca portofelul se inchide cu ajutorul unor capse. Pe site este disponibil in mai multe nuante. Ma bucur, ca am ales acest model.

Ceasul m-a cucerit de cand l-am scos din punguta speciala ( din aceea cu bule de aer pentru a nu se lovi) . Are o bratara lunga ( la mine o infasor de 3 ori pe mana, desi la ei arata numai de 2 ori) cu pietricele prinse foarte bine ( parca e un fel de capsa) si o fundita batuta in pietricele. Este foarte frumos, mie imi place foarte mult si il port zilnic :) Am ales culoarea negru pentru ca consider ca il pot purta la orice combinatie de culori, desi parca, as vrea si unul pe nuanta rosu :) Pe site il gasiti disponibil in mai multe culori.Pretul este foarte mic, numai 2,71 $ pe cand la noi am vazut acelasi model avand pretul de 2 sau chiar de 3 ori mai mare :( 

Portofel
Ceas
Pantaloni











Ce parere aveti despre accesoriile alese de mine? Va plac?