In lumea celor mici

Pe vremea mea nu aveam foarte multe jucarii, dar le imparteam cu fratii mei sau mai bine zis, ei le imparteau cu mine , chiar daca erau baieti :) Eu aveam numai papusi pe cand ei avea masinute, tractoare, ferme cu animale, etc si ale lor pareau mai frumoase, asa ca ne jucam impreuna. Papusile care au scapat intregi le-am pastrat multa vreme pe dulap, dar la un moment dat am renuntat la ele oferindu-le altor fetite. Nu ma gandeam ca anii trec si voi avea, si eu copiii. au trecut anii repede si acum sunt mamica unui baietel de 4 anisori si a unei fetite de 3 luni. Daca fetita, inca nu stie de jucarii baietelul este atras de masinute si avioane, de aceea intotdeauna cand vine vorba de jucarii  trebuie sa tin cont de preferintele lui ( vorba baietelului: ,, mami, doar eu ma joc cu ele,nu? atunci de ce nu-mi iei ce-mi place?,, ) are si el dreptate,nu? Ca doar nu ma joc eu cu ele. 

Din cand in cand imi place sa-i fac cate o bucurie ( referitor la jucarii) si ii cumpar mai multe masinute sau avioane. Bucuria pe care o vad pe fata lui ma face fericita si nu mai conteaza banii cheltuiti pe jucarii (  saracele nu au viata foarte lunga, uneori le strica in ziua cand i le dau ). 
Recent am descoperit un nou magazin online unde gasesc jucarii la preturi mici si de calitate foarte buna. Acum am scapat de problema alegerii jucariilor, pentru ca isi alege singurel din fata calculatorului ceea ce ii place din magazinul online.

Acum avem deja o mica lista de dorinte:

1. Masina cu telecomanda Maniacs-Rosu 
Este o masinuta care merge cu viteza si poate fi controlata de la distanta cu ajutorul telecomenzii. Masina este construita din material plastic de inalta calitate pentru a fi rezistenta in timp si este dotata cu led-uri luminoase. 

2. Elicopter cu telecomanda
Elicopterul se manevreaza cu ajutorul comenzii si este o modalitate buna pentru a testa in acelasi timp inteligenta si agilitatea copilului. Nu este chiar usor sa manevrezi un astfel de elicopter( stiu din experienta) :)))


Ce parere aveti despre alegerile pustiului meu?  Eu as fi ales cu siguranta alte jucarii, dar daca lui astea i-au placut nu ma pot opune :) ca doar el se joaca si nu eu. Voi ce jucarii ati cumpara dina cest magazin pentru copiii vostri?