OOTD - Stretch Seventh Pants Casual




Saptamana trecuta am primit comanda de la CNDirect la posta locala ( nu stiu cum de a ajuns aici, ca de obicei ajungea la cea vamala) si tare m-am bucurat cand am deschis coletul. Am facut cele mai bune alegeri: O bluza cu maneca scurta, un sacou, o pereche de pantaloni, un ceas si un portofel.
Ieri am fost in vizita la cumnata mea si am profitat, si am facut cateva poze in curtea ei :) Asa ca, astazi va prezint pantalonii 3/4 ( de fapt, sunt mai mult colanti) .
Pantalonii (colantii) 3/4 pentru dama cu banda elastica lata in doua culori ( gri si negru) dintr-un material subtire merg perfect acum vara. Ma simt foarte bine purtandu-i pentru ca sunt racorosi si nici nu simt ca port pantaloni :D 
Imi place foarte mult banda elastica pentru ca este lata si strange un pic burta. Pantalonii sunt simpli, par a fi colanti obisnuiti, dar banda elastica le da un aspect modern si interesant. Sunt disponibili pe site in 5 nuante si costa numai 4,91$


Pantaloni ( Colanti) 

Ceas



Ce parere aveti despre alegerea mea?