OOTD - Bluza cu maneci scurte


 In primul rand vreau sa  urez celor care astazi isi sarbatoresc ziua numelui  ,,La multi ani si sa traiti cu numele, sa fiti fericiti si sa aveti parte de tot ce este mai bun si mai frumos in viata,,
Nu stiu de ce, dar niciodata nu am sarbatorit aceasta zi ( mi se pare ca Paula nu are nici o legatura cu Petru si Pavel) asa ca astazi am iesit la plimbare cu baietelul meu. Si, daca tot am ajuns la oras, am mers si la posta vamala sa ridic 3 colete care ma asteptau de vreo 2 saptamani. O sa va arat zilele urmatoare ce am primit in aceste colete.
Pentru ca afara era innorat si putin racoare am ales sa port o pereche de jeansi si bluza/tricoul ( ca nici nu stiu ce este de fapt) cumparat de la +CNDirect.com luna trecuta . Imi place foarte mult bluzita pentru ca este larguta, racoroasa si tareee frumoasa. Este dintr-un material foarte finut si de calitate buna, iar modelul este tare interesant. Baza gatului este rotunda si cu un mic V prevazuta cu perlute albe. Manecile sunt scurte si Cred ca aceasta bluzita c maneca scurta poate fi purtata la o tinuta casual, dar si la una mai eleganta. Pretul bluzitei este de numai 4,49$ .
Daca va intrebati de ce port ochelari de soare daca afara e innorat o sa va spun imediat: de cand am nascut nu am mai ajuns la cosmeticiana si mi-am ,,lucrat,, singura sprancenele si le-am stricat, acum astept sa creasca sa mi le poata indrepta cosmeticiana :))) .. si tot astept de vreo luna, abia de cresc :(

Bluza
Jeansi
Ceas








Ce parere aveti despre tinuta mea?

CNblog5 == Get $5 off on once purchases of $59
CNblog10 == Get $10 off on once purchases of $99