OOTD - Rochie rosie





In aceasta vara am facut o pasiune pentru rochite, mi-am luat foarte multe, foarte frumoase, de buna calitate, dar mai ales ieftine de pe site-urile straine. Astazi va prezint noua mea rochita rosie de la +SheIn Official  pe care am dat numai 10,99$ . Are o culoare minunata, un rosu foarte aprins care atrage privirile tuturor. Materialul este foarte finut si de o calitate extraordinara. Rochita este eleganta si are o croiala foarte frumoasa, se aseaza foarte bine pe corp ( ascunde chiar si burtica :D ) . Singurul defect pe care i l-am gasit este faptul ca este foarte scurta, bine, stiam ca va fi scurta, dar e prea scurta pentru gustul meu. Per total este o rochita nemaipomenita. 
P.S Nu ma indur sa renunt de tot la ea, dar pentru ca nu o pot purta nici asa scurta, o sa incerc sa o modific putin, sa o mai lungesc :) 
Nu stiu, daca am reusit sa asortez accesoriile cum trebuie, dar sper sa fie bine :) Ceasul nu era in plan, dar am uitat sa-l dau jos ( il port mereu la mana, atat de tare imi este drag) si un colier foarte fain. 
Colierul este foarte dragut, o combinatie reusita intre negru si auriu. Este un colier foarte interesant, modern si poate fi purtat atat la tinute elegante cat si la tinute casual. Din pacate la una dintre zale mi-a sarit incarcatura de culoare neagra. Mi-am dat seama abia dupa ce am vazut pozele :( , dar pentru a remedia problema m-am gandit sa o dau cu lac de unghii de culoare negru si gata :) O idee buna, nu? 


Rochie rosie
Colier
Ceas




































Ce parere aveti de rochita mea?