Benzi depilatoare pentru fata Farmec - review



Astazi este ultima zi de vara din acest an, calendaristic vorbind, sigur cald va mai fi si in septembrie. A fost o vara frumoasa si plina de evenimente, de aceea am lipsit mai bine de o luna si jumatate de pe blog :) Acum am revenit in forta si sper sa reusesc sa multumesc pe toata lumea. Dar, sa revenim la ce ne intereseaza, subiectul pe care il dezbat astazi este despre epilarea faciala. 
De-a lungul timpului am incercat diverse produse pentru fata, dar cele care m-au cucerit cu adevarat in aceasta vara au fost benzile depilatoare pentru fata de la Farmec .
Nu o sa va plictisesc cu detalii despre cum se utilizeaza benzile depilatoare pentru ca instructiunile le gasiti pe ambalaj, ci vreau sa va vorbesc despre rezultatele obtinute de mine si povestea descoperirii lor.



,,Dupa o luna nebuna de curatenie, zugravit, cumparaturi , grija celor doi copii si treburile casnice nu mai aveam destul timp si pentru mine. Ingrijirea zilnica se raporta la dus, demachiere si aplicarea unei creme de fata. Iata ca a sosit si ziua mult asteptata: botezul fetitei. Vineri am adormit destul de tarziu, in jurul orei 3:00, iar la 6 m-am trezit sa merg la coafat si make-up. Bineinteles, imi picau ochii in gura de somn, dar usor, usor m-am trezit si uitandu-ma in oglinda sa imi vad ,,cearcanele,, observ socata ca uitasem sa imi indepartez ,,mustacioara,, :))) Aoleuuuu ... ce ma fac? Eram programata la make-up, nu la cosmetica .... deja imi venea sa plang, dar m-a salvat cumnata care mi-a intins 2 benzi depilatoare de la Farmec. Ma uitam si nu reuseam sa prind mesajul :))) .... apoi am inteles ca erau pentru ,,mustacioara mea,,
Sub privirile mirate ale soferului ma apucasem de treaba :))) .... pana sa-si dea seama ce se intampla am inceput sa rad fericita ca am rezolvat o treaba atat de delicata in cateva secunde cu ajutorul benzilor depilatoare pentru fata de la Farmec. ,,



















Benzile depilatoare pentru fata cu ceara alba si ulei de argan sunt foarte usor de folosit, comode si practice. Se incalzesc usor intre palme si se aplica imediat. Desi, initial am fost destul de sceptica vazand cantitatea mica de ceara, dupa am fost extrem de incantata de rezultatele obtinute. Cu ajutorul a doua benzi am reusit sa indepartez firele de par nedorite in cateva secunde. Partea cea mai buna a venit dupa cateva ore cand am vazut ca pielea mi-a ramas fina, catifelata, fara fire de par nedorit si fara niciun fel de iritatie. 


Ati folosit aceste benzi depilatoare?