Review - Lotiune protectie solara SPF30 si Lotiune spray 3 in 1 dupa plaja Gerovital Sun



In aceasta vara ajutoarele mele pentru protectia solara au sosit inca din iunie de la Farmec si anume: Lotiune protectie solara Gerovital Sun si Lotiune spray 3 in 1 dupa plaja Gerovital Sun. 
V-am mai povestit intr-un articol despre patania mea de la mare din urma cu cativa ani pe cand nu dadeam prea mare importanta produselor speciale pentru protectia solara. De atunci m-am invatat minte si intotdeauna, chiar daca nu merg la mare, ci stau mai mult prin soare inainte de a iesi din casa folosesc lotiune pentru protectie. 
In aceasta vara nu am mers la mare, dar am fost de cateva ori la strand si de vreo cateva ori am facut plaja alaturi de fiul meu la piscina lui, la noi in curte.  Asadar, mai bine sa le iau pe rand si sa va spun ce impresii mi-au facut aceste produse fermecate.

Lotiune protectie solara SPF30 Gerovital Sun 


Ce spun ei:

Este o lotiune cu formula usoara care asigura o repartitie si o absortie rapida in piele, lotiunea asigura si o protectie inalta UVA/UVB. Previne arsurile solare, deshidratarea avansata, petele pigmentare si imbatranirea prematura a pielii. Principiile active asociate confera proprietati hidratante, antioxidante si regenerante.
Nu contine conservanti, ulei mineral si oxibenzona.
Se poate aplica atat pe corp cat si pe ten.


Ce spun eu:

Intr-adevar textura lotiunii este foarte usoara, se absoarbe imediat in piele lasand un luciu frumos si la cateva minute dupa aplicare are un miros placut. De ce spun la cateva minute dupa aplicare? Pentru ca prima data se va simti mai mult mirosul de alcool decat parfumul :)
Sa nu uit sa va spun ca ambalajul imi place extraordinar de mult pentru ca este practic si modern. Pentru o dozarea precisa si a nu se pierde aiurea lotiunea flaconul este dotat cu pompita si aplicarea prin pulverizare este o distractie.


Lotiune spray 3 in 1 dupa plaja Gerovital Sun


Ce spun ei:

Lotiunea asigura confortul pielii dupa supraexpunerea la radiatiile UV avand o actiune complexa de linistire, racorire si revitalizare a epidermei arse de soare.
Pantenolul stimuleaza procesele de vindecare a tesuturilor lezate, extractul de Boswellia Serrata reduce semnele caracteristice iritatiei, respectiv inrosirea si inflamarea, iar mentolul calmeaza pielea arsa de soare, eliberand-o de senzatia de mancarime si disconfort.
Fara parabeni.


Ce spun eu:

Drept sa va spun nevoie de acesata lotiune dupa plaja nu am avut pentru ca folosind lotiunea de protectie solara SPF30 nu am avut neplaceri din cauza soarelui, dar de fiecare data pentru linistea mea am aplicat. 
Se aplica foarte usor prin pulverizare, are un miros subtil placut, se absoarbe rapid in piele lasand o senzatie de prospetime si racorire multumita mentolului.


Sunt tare incantata de aceste doua produse si cu siguranta o sa le folosesc si anul viitor, pentru ca nu am terminat de tot continutul lor. Voi ce folositi pentru a va proteja de radiatiile UV si ce anume folositi pentru a repara ,,daunele,, in caz ca aveti nevoie?