Produse terminate in August



Este prima data cand fac o astfel de postare si sper sa ma descurc cat de cat, daca va fi pe placul vostru o sa mai fac si pe viitor.

Incep prin a va spune ca samponul de la Nivea mi-a placut foarte mult si chiar s-au vazut efectele de reparare a firului de par. Dupa nastere parul meu a avut de suferit foarte mult, imi cadea foarte mult si varfurile erau foarte tocite. Nu m-a ajutat impotriva caderii parului, in schimb mi-a facut firul de par mai sanatos si varfurile tocite aproape ca au disparut. Da, il recomand pentru cei/cele care au probleme cu parul fragil si deteriorat. Eu l-am achizitionat din nou, dar pentru a scapa de problema caderii parului folosesc o masca speciala pe baza de petrol.

Despre CC Cream v-am povestit aici si de atunci il folosesc mereu, am renuntat la orice fond de ten pentru ca sunt foarte multumita de acest CC Cream cu extract de caise din gama Gerovital Happines de la +FarmecRomania .

Despre antiperspirantul de la Rexona cu aloe vera va pot spune ca sunt extrem de multumita si il folosesc de ani de zile ( nu neaparat pe acest cu aloe vera, ci oricare de la aceasta marca). Este foarte eficient impotriva transpiratiei, are miros placut, lasa pielea catifelata si uscata( nu stiu cum sa ma exprim :))) .... adica hainele raman uscate, nu se uda).

Crema de la Himalaya nu m-a incantat foarte mult, pentru ca se absoarbe destul de greoi in piele. In rest este o crema care hidrateaza destul de bine si are un parfum placut.



Cele doua parfumuri mi-au placut foarte mult, desi daca ar fi sa aleg intre cele doua, l-as alege pe Eclat de la Oriflame pentru ca este mai placut la miros, mai feminin si persista mai mult decat Outspoken by Fergie de la Avon. 

Dizolvantul cu acetona a nimerit din greseala printre produsele achizitionate de mine, nu am gasit dizolvantul pe care il foloseam de obicei si pentru ca aveam nevoie urgent l-am luat pe primul care mi-a sarit in ochi. Nu pot spune ca este foarte rau, dar nici nu este de recumparat. 

Ati folosit vreun produs din cele prezentate de mine? Daca da, care dintre ele si ce parere aveti despre produs?