Review - Ceara film granule, elastica, refolosibila - ItalWax

Cu siguranta pentru majoritatea femeilor epilatul nu este un moment distractiv, ci doar necesar.  De-a lungul anilor am parcurs majoritatea metodelor de epilat: big-ul, crema epilatoare, ceara traditionala, benzile de epilat si epilatoarele electrice. Dintre toate cel mai mult folosesc ceara, chiar daca procedeul este mai dificil de efectuat: sa fie la o temperatura potrivita pentru a nu provoca arsuri, sa o mentii potrivita pentru epilare, etc.

De data asta in teste a fost ceara film granule de la ItalWax pe care am achizitionat-o de pe site-ul EpilatPRO.
Asadar, astazi o sa va povestesc experienta mea cu ceara film granule ciocolata alba 1 kg elastica, refolosibila - ItalWax.
In primul rand va pot spune ca mi-a placut parfumul ei, ma simteam de parca urma sa mananc ciocolata si nu sa ma epilez. Ceara traditionala se topeste pe foc, iar mirosul ( mie, cel putin asa mi se pare) este cam neplacut, intepator si face putin fum :))) in schimb la ceara film granule procesul de topire este placut ( mirosul de ciocolata alba, asa cum am ales acum , a fost raspandit in toata camera) pentru ca topirea se face intr-un incalzitor special de ceara, nu face fum si este destul de rapid.

Daca inainte trebuia sa fiu atenta sa nu ma frig cu ceara fierbinte cand o aplicam pe piele acum cu aceasta ceara am scapat de aceasta grija, avand o temperatura mai mica de topire (42-45 grade) sunt excluse orice griji pentru arsurile pielii. Un alt atuu este faptul ca se intareste lent, prin urmare momentul efectului termic de inmuiere a folicullor este mai lung si astfel senzatia de durere este redusa.
Pentru acest lucru prefer ceara in locul epilatorului, chiar daca este putin mai dureros momentul cand tragi de o bucata de ceara, macar durerea este in acel moment si nu ca la epilator de fiecare data cand smulge fir cu fir :(

Ceara film se aseaza perfect pe orice forma a pielii, prinde toate firele de par care sunt aproape de suprafata pielii si la indepartare nu se rupe, dar nici nu lasa vreun fir de par rupt.
Cantitatea este destul de mare in punga ( 1 kg) si pentru folosire nu se consuma foarte mult multumita faptului ca stratul de ceara va fi subtire( trebuie sa fie de 1 mm).

Pentru a avea rezultatele scontate mai intai am curatat pielea aplicand lotiunea cu aloe vera inainte de epilare - ItalWax , am dat cu pudra de talc,apoi am aplicat ceara film si la final am aplicat pe piele gelul mentolat racoritor dupa epilat ItalWax . Despre acestea doua produse esentiale pentru o epilare perfecta o sa va povestesc mai amanuntit in zilele ce urmeaza.
Am avut o experienta foarte placuta cu ceara film granule elastica de la ItalWax si o recomand cu incredere. Cu siguranta aceasta a luat locul cerii traditionale si de acum inainte va fi intotdeauna ajutorul meu la epilat.

Voi ati incercat ceara film granule pana acum? Ce metode de epilare folositi?