Review - Crema nutritiva cu ulei de avocado si masline de la Apimond



Buna dimineata, 

In fiecare dimineata alaturi de o ceasca de cafea imi incep ritualul de ingrijire a tenului. Inainte nu dadeam o prea mare importanta acestui aspect, era de ajuns sa ma spal pe fata si sa imi aplica o crema hidratanta, dar in ultimii 2 ani am realizat ca trebuie sa fiu mult mai atenta cu tenul meu. Si va spun sincer ca urmand zilnic aceasta rutina tenul meu arata mult mai bine si ma simt mai frumoasa, chiar daca nu am tone de fond de ten pe fata.

Despre uleiul demachiant cu extract de shea de la L'OCCITANE v-am vorbit aici si despre lotiunea tonica de la PellAmar aici , pentru ca sunt doua produse de care am fost multumita am continuat sa le achizitionez. Astazi o sa va povestesc mai multe despre crema nutritiva cu ulei de avocado si masline de la Apimond pe care o folosesc cam de vreo 3 saptamani in fiecare dimineata.




Ce spun ei:

Crema nutritiva cu ulei de avocado si masline este o crema cu proprietati naturale si biologice ale uleiurilor de avocado, masline si numeroase extracte botanice recunoscute pentru proprietatile lor pozitive in hranirea pielii.
Este o crema pentru zi/noapte, non-grasa ce lasa pielea perfect hranita. Compenseaza lipsa hidrolipidica a pielii facand-o puternica, protejata de agenti externi si previne imbatranirea.

Utilizare: zilnic dupa demachiere pe fata si pe zona gatului.






Ce spun eu:

Este o crema foarte hidratanta cu o textura usoara care se absoarbe imediat in piele si nu lasa senzatia de gras pe fata.

Are un miros placut, mai mult de masline decat de avocado, dar acesta se dispare dupa cateva minute de la aplicare.

Cantitatea de crema folosita la o aplicare este rezultata din 2-3 pompari, sticluta fiind prevazuta cu o pompita moderna.

Flaconul cremei nutritive este modern, practic si atractiv fiind din sticla si prevazut cu o pompita speciala pentru o dozare precisa.

Rezultatele sunt vizibile chiar dupa 2-3 zile de la aplicare pentru ca tenul arata mult mai luminos, catifelat si hidratat.

Imi place foarte mult aceasta crema si in combinatie cu celelalte 2 produse dau rezultate vizibile, de aceea aceasta crema va ramane alaturi de celelalte 2 in ritualul pentru dimineata de ingrijire zilnica a tenului.




Maine o sa va povestesc si despre ritualul de ingrijire pentru noapte pentru ca acesta difera usor de cel pentru dimineata.
Voi ce produse folositi ? Ati folosit vreun produs din cele pe care vi le-am prezentat?