Siguranta copiilor in masina

Daca inainte nu eram preocupata atat de tare de siguranta copiilor in masina, acum de cand sunt mama a doi copii sunt extrem de atenta la tot ce inseamna siguranta copiilor, oriunde s-ar afla. Ma bucur, ca este si la noi obligatoriu sa se tina copii in scaune auto, desi aceasta lege nu prea se respecta foarte mult din cate am vazut. Nu pot sa-mi dau seama la ce se gandesc acei parinti care tin copii in brate sau pe bancheta masinii. 
De aceea astazi o sa va vorbesc despre cum trebuie sa ne asiguram copiii pentru a fi in siguranta si in masina. Nu este de ajuns sa cumparam un scaun auto pentru copii, ci este foarte important sa alegem unul care sa fie adecvat copilului. Dupa ce m-am documentat temeinic in privinta mai multora scaune auto pentru copii, am decis, ca cel mai potrivit ar fi sa cumpar un scaun auto isofix datorita avantajelor pe care le prezinta. 
,,Rasfoind,, magazinele online de specialitate am gasit in magazinul online bebecarucior.ro o multime de scaune auto copii frumoase si utile, avand preturi acceptabile pentru orice buzunar. 



Dintre toate modelele de pe site cel mai potrivit pentru baietelul meu de 4 ani este un scaun auto Georgia cu Isofix KidsCare si va spun, si de ce l-am ales:

- se pozitioneaza cu fata la directia de mers, acest aspect mi s-a parut destul de important. La vechiul scaun auto imi era imposibil atunci cand conduceam sa vad ce face piticul in scaunul auto ( fiind pozitionat cu spatele la directia de mers), de aceea acest tip de scaun auto mi s-a parut foarte bun.
- este adecvat pentru copii cu varsta cuprinsa intre 1-11 ani,
- imbina armonios siguranta cu confortul, siguranta sporita este asigurata de sistemul Isofix rigid, iar confortul este asigurat de tapiteria confectionata dintr-un material moale si placut la atingere ce lasa pielea copilului sa respire. Husa este detasabila si se poate spala.
- spatarul este reglabil in 4 pozitii si se poate regla foarte usor fara a deranja copilul din scaun,
- dispune de centura de ancorare superioara,
- regalbil pe inaltime cu tetiera care are 4 pozitii de reglare,
- dispune de sistem de protectie laterala, in caz de impact acest sistem preia din forta socului,
- beneficiaza de certificat de siguranta ECE R44-04,
- a fost supus testelor de siguranta de catre compania TUV Rheinland Group,
- are o greutate de 11 kg,
- garantie de 24 luni.







Ce parere aveti despre acest model de scaun auto pentru copii? Voi ce tip de scaun auto folositi pentru copii vostri?