Un ajutor de nadejde pentru mamici si gospodine

Incet, incet pitica mea a crescut si nici nu-mi vine sa cred ca deja a facut 5 luni, iar in curand o sa trecem la etapa urmatoare: diversificarea. Abia astept sa ii dau mancarica cu lingurita si sa ne distram la aflarea gustului fiecarui aliment. Pe cat astept venirea acestui moment, pe atat incepe sa-mi fie usor panica :))) De ce zic asta? Pentru ca la inceput copilul va manca foarte putin, abia de va gusta pana se va obisnui cu mancarea si gusturile. Nu asta ar fi problema, ci problema va fi cand va trebui sa fierb alimentele si sa le pasez. Si, la baiat faceam acelasi lucru, fierbeam legumele apoi le pasam cu blenderul. Pe cat de mult mi-a placut sa hranesc copilul, atat nu mi-a placut deloc prepararea mancarii :) 




Astazi pe site-ul bebecarucior.ro am descoperit o noua ,,jucarie,, care este foarte utila in bucatarie, atat mamicilor cat si gospodinelor. Poate sau cu siguranta exista de ceva vreme pe piata , dar abia acum am descoperit-o si eu. Daca nu am mai avut nevoie de un astfel de aparat, nici nu am tinut sa fiu informata. Mare greseala am facut. De aceea m-am gandit sa va povestesc, poate mai sunt persoane care nu au aflat despre aceasta minunatie.

Aparatul de gatit cu aburi si blender SCF870/22 Philips Avent este ideal pentru a gati alimentele la aburi si apoi pentru a le pasa. Un singur aparat, foarte delicat si modern poate face munca a doua aparate: gateste la aburi si paseaza. Acelasi bol este utilizat atat la fierbere cat si la pasare, functiile sunt date de cum asezam bolul pe aparat: cu partea unde punem capacul in jos gatim la abur, daca rasucim trecem la functia de blender. Dupa ce alimentele sunt gata, aparatul se opreste singur emitand si un semnal sonor clar. Desi, capacitatea bolului pare a fi mica de 800 ml acest aparat este capabil sa gateasca 4 portii.

Mai multe aflati din videoclipul atasat:


Ce parere aveti despre aceasta ,,jucarie,, ? Voi ati folosit pana acum?