Un cadou mereu in trend

Luna trecuta am fost foarte ocupata cu pregatirile pentru botezul fetitei mele si am uitat ca pe 30 august este ziua sotului meu. Niciodata in 9 ani nu am uitat de ziua lui sau sa-i cumpar cadou, dar anul acesta mi s-a intamplat. Chiar, daca ziua lui a trecut inca sunt in cautarea unui cadou potrivit pentru el. Discutand cu o amica despre ce cadou i-a mai facut sotului ei mi-a sugerat sa-i cumpar un ceas. M-a incantat ideea, dar eram in pana de idee ce fel de ceas sa-i cumpar :) De obicei poarta ceas, dar este un pic pretentios si de aceea niciodata nu i-am cumparat unul. 
In fine, dupa cateva cautari pe internet am gasit magazinul online de specialitate BestWatch unde am vazut o multime de ceasuri barbatesti si ceasuri dama. Stiti vorba aceea: nu e pentru cine se pregateste, ci pentru cine se nimereste. Exact asa mi s-a intamplat si mie, pentru sot nu am gasit ( de fapt, nu m-am putut hotara ce sa aleg), dar am ales imediat unul pentru mine.





Parca, nu imi venea sa ,,plec din magazin,, fara un cadou pentru sot, asa ca, sa nu risc sa iau ceva care sa nu-i placa l-am invitat alaturi de mine sa-si aleaga singur ceasul dorit. Inainte sa mi se alature m-a intrebat direct, daca gaseste si ceasuri Fossil in acest magazin. Eu ma uitam mirata, ce vrea sa spuna pentru ca nu prea sunt la curent cu informatii despre branduri sau alte chestii. pentru mine e de ajuns sa fie ceas de purtat si sa-mi placa :))) , el nu este asa, de aceea va spuneam ca este cam pretentios.
Cum era de asteptat prima data a cautat ceasuri Fossil pentru ca acestea sunt genul care lui ii plac. Cu aceasta ocazie am aflat ca numele vine de la o porecla pe care fondatorii brandului si a companiei i-o dadusera tatalui lor. Acest tip de ceasuri se produc de peste 30 ani si brandul a ajuns sa aiba un succes enorm. 



Si, daca tot a gasit ce il interesa am cumparat 2 ceasuri pentru el si unul pentru mine. Asta da cadou, nu?